Fressssssh

nedjelja, 31.07.2016.

Vrimeplov

Meni je super ovi blog.

Sve ženske paru najmanje dvaes godina mlađe, bar bi čovik tako reka kad čita.
Tako one od četri banke paru starije punoljetnice, a strastvene tekstove žena u najboljin godinan znači oko četeres, pišu one šta imadu skoro sedan banki.

Oni stvarno mladi cura više ni nema sve su utekle, samo ne znan jesu li utekle od stari prdonja ili od ovi.vištica ovde.

Mi muški smo inače poznati da kasno partimo iz puberteta, pa se mi ponašamo normalno osim oni koji su stalno nešto nadrkani.

Mladi muški nema, Pablon se ne javlja, Belator manta po svitu, osta je samo Korak 123, on mi je sumnjiv još je počeja nešto šurovat sa uredništvon, ko zna koje su mu namjere, tribalo bi ga držat na oku.

Jebate kad malo promislin tribalo bi uteć odavde, ovo će još malo počet ličit na savez antifašista.

Evo sad mi se odma pričinjaju neki odavde sa kapama i maraman oko vrata, sad neću moć zaspat od te živahnosti.

- 22:36 - Komentari (12) - Isprintaj - #