Fressssssh

srijeda, 20.07.2016.

svi smo mi franjo

Jebate kako san ja osta šokiran.

Dok nisan doša vamo na blog nisan ima pojma o životu, niti san zna kolika smo mi muški govna.

Vako sad čitan naše drage blogerice, pari mi se da gledan cilu satniju Ivana Orleanski.

Sve jedna po jedna u pravednon bisu pričaju o našin zlodilima.

Vako kad to vidin, i nji vako ponosne i nesritne radi ti muški govana, najradije bi prominija spol, samo da me nije straj, a i ne sviđa mi se ideja da me neko jebe.

More bit da bi in bilo lakše ako bi barenko otiša u Njemačku, i otiša bi ja da nije ovi antifašista šta mlatu ljude sikiron.

More bit da bi tribalo pokrenit inicijativu da se bloghaer proglasi blogon od posebnog pijeteta.

Da naše herojine, šta su toliko propatile radi muške prasadi, jedna po jedna iznose svoja svidočanstva.

Recimo da Majka Žena Kraljica Annaboni bude moderatorica i da ona reče : Sestro Lion Queen aj nan ti reci kako je tebi taj indijot upropastija život.

Onda Lion ispriča pa se onda sve Ivane Orleanske iz našog sokaka malo grlu.

Onda opet moderatorica autoritativno: Ajde sad ti sestro Razvedenice rečinan nešto o tvom nečoviku, i opiši tu kurbetinu šta je svemu kumovala.

Onda more bit pauza, pa pisnikinje održu sumorni recital, u kojom će prema kraju bis prema muškin govnin sve više rast.

Onda opet moderatorica: Sad će nan Lastavica i Stara teta odigrat skeč u kojom će koristit rekvizite ka šta su bat za meso, i lazanjur, i pokazat šta muškarac zavriđuje.

Za to vrime će Mela i Zvonka izrađivat lutke za woodoo, pa će kad zgotovu moderatorica podilit igle za badanje u lutke, a prija će svaka na lutku napisat ime muškoga kojega bi probile, s tim da je ime Fresh zabranjeno.

Kad to sve završi sve Ivane Orleanske će se sa paćeničkin izrazon na faci uvatit za ruke i zapivat Kurvini sinovi od Azre.

Eto da san juče umra ne bi zna kolike su ženske paćenice i kolika smo mi muški govna.

- 06:14 - Komentari (30) - Isprintaj - #