Fressssssh

utorak, 19.07.2016.

Uzgoj

Oša naš premijer u otkaznom roku na godišnji, uzeja ženu i dicu i na more, misec dana lipo u neku vilu državnu, jebate je nan država i gotovo i vile ima svaki deset metara ima neka državna vila. I zdrobija čovik što iljada kuna i posla naman račun da mu ga platimo.
Cila progresivna i liberalna antifašistička javnost se sablaznila, i taman kad su mislili dignit svoj glas u pravednon bisu, neko je javija da je oni prošli progresivni liberalni premijer antifašista lani zdrobija trista iljada kuna i da smo to već platili, pa su odma prigušili svoj bis.
Nego ima jedna druga stvar šta mene muči, jebe mi se za premijere i za antifašiste, nema ribe.
Otiđen na na peškariju, jerbo bi triba za jednu posebnu osobu, učinit neki od nadaleko poznati moji riblji specijaliteta, kad ono pušiona, svu ribu šta valja su izgleda izili one linčine Dalmatinci, i oni njihovi furešti.
Meni ostavili samo nešto bez veze i one umjetnički uzgojene ribe, šta će mi one, to je da prostiš isto ka da ideš jebat onu žensku šta se napuše.

Sad moran nešto smisliti da san se prije sitija moga san reć El dijablu kad krene u Sloveniju da mi ponese dva tri kila , vako ništa.

Mogu samo zivat ka mačke od Kojotice, ja mislin da ona ima te mačke samo da ima na koga bit nadrkana, kad jon muž i mali nisu doma, šta ti je prava žena , nema opuštanja.

Jutros je Blognjuz stavija Kojotku na blog dana, i to prije nego je metija Lou Salome na naslovnicu, i on je počeja radit pizdarije, sva srića da san ja tu za smirit situaciju da ne ispadne škandal.

Prvo je niki dan ona pisala kako se miri ona stvar u muškoga, pa je cili blogokokošinjac navalija svitovat onoga šta ima ženu, a oće imat neku drugu, pa sad ova ima cili esej o sisama, a ja mislija da smo mi ovdi radi ljubavi prema pisanoj riči.

Morat ću se i ja uvatit tog seksa, vidin ja šta vas zanima.

- 09:07 - Komentari (32) - Isprintaj - #