Fressssssh

nedjelja, 10.07.2016.

devet ipo šetemana



Ajme šta san gladna, mislila je Marioneta dok je pičila priko mosta.

Evo nas treći put smo se srili, vrime je da idemo na kavu, osim ako ti nemaš neku bolju ideju Marioneta.

U stvari iman mogli bi štagod izist afanaću od gladi.

A moremo kod mene doma, tu je blizu pa ću ti nešto skuvat.

More Višeslave, šta mogu izgubit mislila je Marioneta, nevinost svakako ne, osim toga bolje je umrit od seksa nego od gladi. Šta ćemo kuvat.

Bucatine sa amatriciana šugom.

Gospe moja jadna ti san, peder ovi je garant peder, samo oni vako zovu spizu, znala san ja da je pridobro da bi dobro svršilo, čini mi se da se neće svršit uopće, barenko ja neću, a šta ti je to.

A to su ti oni ka špageti s rupon, sa šugon od poma, kapule, luka, feferona i pa cete.

Aha nešto ka manistra usuvo sa panceton. Da špageti s rupon men se čini da se on u krive rupe razumi, a štaš barenko ću štagod izist.

Ja ću očistit kapulu, rekla je Marioneta i uzela nož, odma je proplakala šta od kapule šta od svoje gorke sudbine, od svi muški na svitu nju dopadne žensko.

Dok je tako plakala Višeslav je doša do nje, nježno joj borisa suze, i počeo je hranit komadićima pancete,

Jebate ovo je ka u onom filmu, Marioneta ti si zakon , izličila si ga za petnajst minuta, ako vako nastavi zagorit će nan i toć i manistra šta ovo sad ima, maslinu, ajmeeee, noge mi se tresu

Eno ga otvara frižider, Marioneta men se čini da češ bit ....

- 12:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #