Fressssssh

petak, 24.06.2016.

na boloturi

Koji su ono, jebate?pita je Špiro

A šta ja znan neki šiptari, reka je Zdene.

Kako znaš da su Šiptari, pita je Špiro

A kako znan, jebate ništa i ne razumin, ni riči, reka je Zdene

A razumiš li ti Zdene, rečimo Francuze, pita je Špiro

Ne razumin, reka je Zdene

Onda su ono more bit i Francuzi, reka je Špiro

Sve je to isti kurac, reka je Zdene, neki Šiptari jesu

Jebate vidi onu, reka je Špiro

Koju jebate, reka je Zdene

Onu šta vježba, reka je Špiro

Šta vježba, di vježba pita je Zdene

Tamo na balkon, poviše Šiptara, pari mi se neki kung fu da vježba, reka je Špiro

Meni se pari da tira komarce, reka je Zdene

E vas dva, šta činite tu, pitala je Ines frizerka

Gledamo vižbačicu, reka je Zdene

To Zdene gleda nju, ja držin na oku one tamo sumnjive Šiptare, reka je Špiro

Znala san ja da oni Mate poštarov laže, reka je maloprin, da su kod njega u apartman došli niki Francuzi, i da su pederi

Onda i ja više neću gledat reka je Špiro

Nu nje šta maše, gospe ti je manita, pašće sa balkona.

Ala brale šta jon je dobra frizura, rekla je Ines

Je je baš san i ja to primjetija, reka je Špiro

Jebate šta se užgala, ne bi je ni Kanader ugasija, reka je Zdene

Asti mande, meni se ona pari ka Sarah be, rekla je Ines

A more bit, reka je Špiro, nije za bacit

Ajmo brzo reć Mati, rekla je Ines

Jel poštarovon, pita je Zdene

Nije nego pitiespijovcu, rekla je Ines, njegova mater je išla molit u Međugorje, da je on vinča

Ajmo prije nego ona pane sa balkona, reka je Špiro, još ću je morat reanimirat

Špiro koliko puta san ti rekla da ne govoriš te šporkarije, ajmo po Matu

Ajte vas dvoje, reka je Zdene, iđen ja po jogurt

Šta će ti jogurt jebate, pita je Špiro

Al ne vidiš da se šufigala ka Čekinja, pa da je Mate more zeru namazat, reka je Zdene

Šta ćemo sa Šiptarin, pita je Špiro

Ništa ko i jebe, mutave, čovik i ništa ne razumi reka je Zdene.

- 06:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #