31.12.2006., nedjelja

Fog, smog & blog = To mora da je Bog!

Baš sam nešto bila tužna - otkud baš ovih dana u Zagrebu tolika magla, baš sad kad su mladi Taizeovci iz cijele Europe tu, i objašnjavala sam svojoj Kaši, kako cijele godine nema magle niti ukupno tjedan dana, i otkud baš sad!?! Interno mi je palo na pamet i kako mi Hrvati opet ispadamo - guske u magli...(na razne načine...) I kako je to možda zbog smoga...I ne znam što mi još sve nije padalo na pamet, sve dok se nisam sjetila jedne - spasonosne ideje i prizora iz Evanđelja...Naime, prigodom Isusovog Preobraženja (a čini mi se i ne samo tada...), kad su apostoli doživjeli možda i najljepši i najčudesniji trenutak s Isusom, za vrijeme njegovog (fizičkog) ovozemaljksog života, i tada se nad njih spustio oblak, ili kako negdje piše - zasjenio ih oblak...
"...prekrije ih svijetao oblak i dođe glas iz oblaka te reče: Ovo je Sin moj, Ljubljeni koji mi je mio! Njega slušajte!" (Mt 17,5)
"Uto se pojavi oblak te ih prekrije, a iz oblaka dopre glas: "Ovo je Sin moj, Ljubljeni! Njega slušajte!" (Mk 9, 7) (tko je u ovoj pitijskoj rečenici Ljubljen - Sin, ili su Ljubljeni - oni kojima se Glas obraća?!)
"...pojavi se oblak te ih prekrije. Pošto zađoše u oblak, učenici se prestrašiše, a iz oblaka dođe glas: "Ovo je Sin moj, Izabranik! Njega slušajte!" (Lk, 9, 34-35)
I još u objašnjenjima ispod evanđeoskog teksta (kod sv. Mateja) piše: "Svijetao oblak" je znak Božje prisutnosti" (navode i Izl 40, 34-38)
Pa, doista kako Bog ne bi bio ovdje prisutan, nekakav lijepi Duh koji zahvaća Hrvate i Hrvatsku kad god mu se pruži prilika opet se vratio među nas, svi su sretni, ushićeni, ujedinjeni, međusobno, s Europom i s Bogom...Sve je baš kako treba...Baš se osjeća ona dobra, prava "vibra" Duha Svetoga...Kamo god se okreneš - doživiš nešto lijepo, daješ, a bogatiš se...Ne mogu vam ni opisati koliko sam bila sretna danas kad sam s Kašom šalabajzala po gradu...Javila mi se porukom s Dolca, našle smo se kod sata, popile kuhano vino na Trgu, a simpatična mlada prodavačica vina nam je objasnila kako je tek svaki deseti kupac - Hrvat : ) (dok je isto mlada blagajnica u Konzumu u Pothodniku kod Glavnog kolodvora, nakon što je na dobrom engleskom informirala neke mlade strance o Konzumovu asortimanu, na moj pozdrav komentirala kako joj je sve čudno kad ovih dana čuje hrvatski...), onda smo se Kaša i ja prošetale po Tkalči (katedralu je već jučer vidjela), pokazala sam joj Ivicu i Maricu, otišle smo do franjevačkih jaslica na Opatovini, pomolile se kod Kamenitih vrata, slikale kod sv. Marka, posebno se veselila svojoj imenjačkoj crkvi sv. Katarine, onda smo iznad Gradeca uživale u pogledu na tornjeve katedrale, koji su se jedva nazirali kroz maglu, i stare krovove, zaustavili se kod Matoša da ne uletimo u fotografiju neke grupice Talijana i Talijanki koji su mu sjedili u krilu, spustile se uspinjačom do Ilice, navratile u Vincek, Cvjetni Trg i Oktogon, na Cvjetnom smo kupile i friško napravljene fritule posute šećerom u prahu u velikoj plastičnoj čaši s čačkalicom (baš zgodna ideja, a vjerujem i dobra zarada para koji se toga sjetio!), pa Teslina s njegovim spomenikom i kazalište, Pravni fakultet i Meštrovićeva skulptura ispred njega, svagdje po koja fotka, i slobodno vrijeme je tako brzo prolazilo, još smo sjele na kavu u Kolding u Berislavićevoj - baš je tamo krasna atmosfera, i baš sam bila sretna i ponosna što joj mogu pokazati i ponuditi toliko različitih i lijepih sadržaja...Onda je ona požurila šesticom prema Velesajmu, a ja na Trg, gdje su neki Portugalci uveseljavali ekipu svirkom i pjesmom, i osmišljavanjem plesnih figura za mladu "ujedinjenu Europu"...Na Kvatriću sam oko 16h uspjela nakupovati voća i povrća, i u zadnji čas stići doma na ranije dogovorene instrukcije iz matematike jednoj curici, koja je stigla malo prerano sa svojom mamom, pa su se već prepale da me neće biti, ali ja sam kao i obično uletjela u 5 do 12 : ) Izvježbale smo sve moguće računske operacije s potencijama, zadala bih joj neki teži zadatak, pa na brzinu skoknula do kuhinje pojesti dio po dio ručka (ali ko za inat baš danas je sve zadatke jako brzo riješavala : ), onda sam se s njima odvezla do Velesajma (super je da baš blizu stanuju), stigla taman oko 19h na početak molitve u 5. paviljon, više nije bilo mjesta dolje, pa sam završila na galeriji, fascinirana prizorom dolje, mnoštvom mladih s upaljenim svijećama, jer je baš danas bila tako odgovarajuća tema "slavljenja svjetla" uz evanđeoski tekst: "Isus reče: "Vi ste svjetlost svijeta!" (Mt 5, 14-16)
Dok su dvoje (očito jako zaljubljenih) mladih pored mene držali svoje svijeće priljubljene tako da su obje gorile istim plamenom...(sjetila sam se i svojih nekadašnjih neslavnih vrlo sličnih patetično-romantičnih trenutaka, da bi baš u tom trenu djevojka odmaknula svoju svijeću, a iz mladićeve je istovremeno kliznula voštana kap...)
I večeras je, kao i jučer bio prisutan i kardinal Bozanić, danas je umjesto jučerašnjeg Bandića bio ministar Primorac, i sve je bilo lijepo, duhovno i posebno...Najavljeno je da će sljedeće godine susret biti u švicarskoj Ženevi! (već sam unaprijed ljubomorna na njih, što će sve ovako lijepo biti kod njih, a ne opet i uvijek samo kod nas : )
Na kraju je slijedila molitva oko križa, i nekako ni sama nisam mogla vjerovati kad sam vidjela veliki broj mladih kako na koljenima kreću prema križu, zadnji put sam tako nešto vidjela kod hercegovačkih bakica oko Gospinog kipa...
Na autobusnoj stanici za doma, mlade Poljakinje su uvježbavale svoj nastup za sutrašnju proslavu, s tako simpatičnom i zaraznom dječijom pjesmicom i plesom, da bi im se svatko rado pridružio...I tako na svakoj stanici, na svakom koraku, na svakom uglu - pjesma, ples, smijeh, radost - Svjetlo! U magli...Kao putokaz i smjernica - kamo treba ići, kakav treba biti...Živio Duh Sveti!!! Živjela izmaglica Njegova djelovanja...Njegov oblak koji nas je zasjenio...Još samo da i do nas svih "dopre Glas!"
- 00:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

29.12.2006., petak

Jučerašnji doček...

Inače, prvi dio jučerašnjeg dana je prošao u blagom iščekivanju naših gostiju, kako sam se prije podne muvala po kvartu i obavljala još neke pripremne sitnice, svaki put bih iz busa pogledala situaciju oko naše župne crkve, međutim stalno je sve bilo tiho i mirno, ništa nije pokazivalo da bi gosti tako skoro trebali stići...I tek negdje oko 15.30h, kad su doista sve pripreme bile gotove, poziv iz župe - Stigli su!!! Meni su dodijelili jednu Poljakinju, krećem, oko župe je ipak prilično življe nego prije podne, razni europski šetači u dvorištu naše crkve, dio ih je još u sobi za doček (župni organizatori su stvarno obavili krasan posao...), moja Poljakinja izranja između njih, držeći cedulju s mojim prezimenom u ruci...Simpatične smo si na prvi pogled, dobro zna i engleski (hvala Bogu!), a kako i ne bi kad kako kaže zadnje dvije godine živi u Engleskoj, srećemo i Hrvoja, koji je dobio dva Poljaka - Petera, Robi ima šestero Poljaka, Dalibor i Ana - 2 Portugalke, Ivana je dobila 2 Španjolke, svi smo nekeko veseli i uzbuđeni zbog ove male Europe u našim domovima...Hrvoje će navečer voziti svoje goste i još neke prijatelje na molitvu na Velesajam, možda se i vidimo tamo...Kaši se svidjela pripremljena sobica, a još više i tetkica, odmah su našle zajednički jezik, pa poljski i hrvatski nisu baš nemoguće različiti, a Kaša i zna sa starijim ljudima jer radi u jednom domu za starije u Manchesteru...Uživala je u ručku kojeg smo joj pripremili, a mi još više u njenom uživanju, svidio joj se naš bor, čavrljali smo o svemu, ona ima ujaka svećenika, koji je neki stari komunistički zatvor u Poljskoj pretvorio u odmaralište za mlade, odmah sam se sjetila p. Luke i Modrava, pa Grgura i drugih naših bivših zatvora...
Predvečer smo se zaputile prema Velesajmu, pridružile su nam se i dvije Španjolke, pa onda i sestra jedne od njih s njenim dečkom, i odjednom sam se našla na čelu grupice od 5-ero europskih mladih, u veselom čavrljanju što na engleskom, što na talijanskom, malo i na španjolskom: "Vamos!" Pronašli smo svatko svoj paviljon za molitvu, prema željenim jezicima, i pridružili se mnoštvu posjedanih mladih u molitvi i pjesmi predvođenima od braće iz Taize-a na sredini, u simpatičnim simbolično bijelim haljinama...Baš lijepo...Sretoh još puno prijatelja iz Palme, s Modrava, svi imalo aktivniji katolici iz Zagreba, sada su tu, uključeni na ovaj ili onaj način...Pri povratku doma malo smo lutali po labirintu velesajamskih paviljona prema istočnom izlazu i posebnim shuttle busevima do Glavnog Kolodvora, onda još zajednička šetnja Praškom prema Trgu - dok su se Španjolci simpatično trudili na razne (uglavnom uvijek krive : ) načine pročitati hrvatski natpis: "Sretan Božić i Nova Godina", a fotići su im stalno škljocali - kod Glavnog Kolodvora, Tomislavca, Umjetničkog Paviljona, Zrinjevca, Trga, Katedrale, cenakulskih jaslica...Uz njih sam i ja Zagreb vidjela na jedan novi, još ljepši način...Bus za naš kvart zbrisao nam je ispred nosa, a idući je išao tek za pola sata...Mislila sam da će to možda biti problem, ali ne - tih pola sata zajedničkog čekanja, samo je bila prilika za nove teme i pošalice, još neke grupice mladih koje koriste isti bus, prilazili su, družili se, sporazumijevali i šalili na ovom ili onom jeziku, svatko sa svojom kartom grada u ruci, i svojim posebnim pristupom...
Jutros još zajednička molitva u župi, i sad nek se naši gosti sami dalje snalaze...
***
Evo, Kaša je baš stigla - uspješno nas je našla, i sva je oduševljena gradom, atmosferom, dojmovima...Bogu hvala na svemu!
- 17:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Drink&Drug

Dragi moji,
iza ovog na prvi pogled žestokog naslova, krije se zapravo samo mnemotehnička metoda naše drage gošće Poljakinje, kojom se simpatično potrudila što brže zapamtiti imena svojih gostoprimki mene - Drine i tetkice - Drage...No, ni mi njoj nismo ostali dužni, kad nam je objašnjavala da je njeno ime slično hrvatskom - Katarina, ali da ju možemo zvati i samo - Kaša : ))))
- 17:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.12.2006., srijeda

Taize - in medias res! Počelo je, počelo!

Evo, glavnina mladih još nije ni došla, a ja se već ludo provodim, kao i obično - in medias res!
Tako sam naravno danas završila na Velesajmu, pomažući prijatelju koji se prijavio u volontere - vozače! I prvi zadatak - odvesti letke i druge materijale za doček sutrašnjih gostiju u ugostiteljsku školu u Utrinama, jedan od punktova za doček...1. zadatak smo uspješno obavili, pri tom upoznavši neljubezne portire, koji nisu ni prstom mrdnuli da nam pomognu, ali i ljubaznog župnika i kapelana, u obližnjoj župi, koji su zapravo - 2. linija dočeka...Osim (pri)pomaganja vozačima, možda ću dobiti i neki prevodilački zadatak - još čekam daljnje naloge : ) Spominjali su i simultano prevođenje s hrvatskog na engleski za neke od sadržaja - ups, valjda ću se i oko toga snaći...A i molitve u krasno uređenom paviljonu 7 već su počele, večerašnja je bila u 19.30h s braćom iz Taize-a, i par stotina već pridošlih mladih i volontera, ma to je prava duhovna europska unija - lijepa i čista mladost iz brojnih europskih zemalja, zajedno pjeva i moli doslovno "u jezicima", svatko na svome, a svi se razumiju (možda bi se i to moglo nazvati evanđeoskim govorom "u jezicima")...Među mnoštvom u paviljonu posjedanih mladih, nekako ushićeno i zadovoljno s nekom pratnjom prošao je i biskup Košić, a i povjerenik za mlade me oduševio svojim direktnim uključivanjem u prenošenje ne baš laganih paketa s lecima i drugim sadržajima...No, tek nakon molitve je počela prava akcija i glavni provod...Naime, prijatelj je dobio zaduženje voziti nekog novinara Mađara, kojeg smo upoznali, a s njim je bila i njegova 20godišnja kćer, s punom "ratnom" opremom - kamerama, mikrofonima, i ne znam čim sve ne... Smješteni su kod jedne obitelji u Sigetu...Smiješno je bilo kad je kćer komentirala kako Siget na mađarski znači - otok, i pitala da li to nešto znači na hrvatskom - mi smo spomenuli utvrdu, bitku i Nikolu Šubića Zrinjskog, a oni da postoji pjesma nekog mađarskog pjesnika o njemu, koju oni svi uče u gimnaziji, i da vrlo realistično i dosta mučno opisuje tu bitku...I evo nas opet - Hrvati i Mađari zajedno, u plemenitim akcijama, i borbi za prave ciljeve i vrednote u svojim domovinama i cijeloj Europi! Baš simbolično - Mađari u Hrvatskoj - u Sigetu (k'o nekad obratno : ) Pronašli smo traženi broj, učeći Mađare kako se izgovara, a kad smo ih pitali znaju li još koju riječ hrvatskog rekli su da znaju samo taj broj : ) Onda smo naučili jedni druge kako se na kojem jeziku kaže - "I love you" - "Volim te" (a mađarski nažalost nisam baš upamtila : ( A kad sam u šali predložila Kćerki da isproba stečeno znanje s njihovim "službenim vozačem", rekla je da ipak neće. Još : ) No, najluđe je bilo kod obitelji koja ih je ugostila, mi smo pomogli odnijeti stvari gore, otac obitelji je bio sav ponosan što mu sin Ivan baš slavi imendan, natjerali su nas sve da uđemo, u dnevni boravak, gdje je već bilo još desetak gostiju, uzvanika, predivno ukrašen veliki bor, "morali" smo probati božićne kolače i jako finu rakiju od drinjina (mmm...), i smijali se kako su gosti bili podijeljeni na muški i ženski stol, jedino je Kćer sjela za muški sa svojim tatom...Svi su pomalo čavrljali i engleski, i nadružili smo se kao da se već dugo znamo, a naravno odmah otkrili i neke zajedničke poznanike, nazdravili jedni drugima finom rakijom, malom maturantu čestitali imendan, svima Božić, pa i Novu Godinu, oprostivši se s ljubaznim domaćinima, ponosnim vlasnicima krasne rakije, i njihovim (našim) Mađarima, po koje prijatelj treba doći sutra u 7h vozeći ih u "nove avanture" i "radne pobjede"...Joj super, jedva čekam dalje! A sutra dolaze naši gosti, već se veselim...Možda čak primim i dvoje, nitko ne voli biti sam u nepoznatoj obitelji, pa nek se malo zguraju...U Božje ruke! Već vidim da će ovaj Taize susret doista biti poseban, već smo se mi Hrvati dokazali kao super domaćini, svi mladi su primljeni u obitelji, nitko ne treba biti po dvoranama, u 29 dosadašnjih susreta po raznim metropolama, ovo je tek 3. put da se takvo malo čudo dogodilo! Živjela Hrvatska!!!
- 22:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.12.2006., nedjelja

Čestit Božić!!!

Dragi moji poznati i nepoznati prijatelji!
Evo dok su jedni kolači gotovi u hladnjaku, drugi se peku u pećnici, a još koja vrsta tek je na redu prije polnoćke na Jordanovcu, na Vijestima kardinalova čestitka, u Inbox-u još po koja mail čestitka : )
Gledajući lijepi Božićni film, kojeg sam već spominjala, (i čijim scenama je ukrašena naslovnica i stranice novog Glasnika Srca Isusova i Marijina), najjači dojam bila mi je svijest o milosti koju imamo u Isusu i Mariji, tako živima, i tako blizu svakome od nas...Kako im se u svakom trenutku možemo obratiti u svakoj našoj nevolji, svakom problemčiću, svakoj životnoj situaciji, kako su nam nekako blizu, uvijek na našoj strani, kako nas vole...I kako bez Marijinog "fiat", ne bi bilo ni Božića, ni svega toga... Kako je Nebo prije toga bilo prazno, zapravo bez njih nije ni postojalo u punom smislu...
(Baš vidim u vijestima kako su članovi HVIDR-e Split, postavili najsimpatičnije jaslice ispod površine mora kao molitva za Jadran!!! Najradije bih odmah tamo zaronila da ih odmah i osobno vidim - na Tv djeluju krasno ...)
Eto, uživajmo u večerašnjoj tihoj noći kad je Nebo poljubilo Zemlju, Gospa primila malog Isusa u svoje naručje, a s Njime i svakoga od nas!
Sretan vam Božić!
Uz par pravih betlehemskih sličica:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mjesto Kristova rodjenja u Betlehemskoj crkvi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Betlehemski suveniri i uspomene : )

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
- 19:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.12.2006., subota

4. nedjelja Došašća

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Evo, baš za ovu 4. nedjelju čini mi se da idealno odgovara ova "arhivska slikica" - nas četvero, moj 4. rodjendan, 4 svijeće - sve 4, a sve nekako 5...Prošlo je 30 i ... godina, odrasli smo ljudi, curice moje braće, su naših godina sa ove slike, sve se mijenja, sve prolazi, ali ostaje 4. nedjelja Došašća, ostaje Božić - pravi obiteljski blagdan...

Pomolimo se za naše obitelji, za svakog pojedinog člana, pomirimo sa svima, oprostimo...Krenimo od svojih srca, od svojih obitelji, i neka se sve dobro, lijepo, djetinje, prelijeva od nas, na čitavu obitelj, i na obitelji članova naših obitelji, na naše roditelje, tetkice, bake, djedove...Zahvalimo Bogu za sve rodjendane, sve priredbe, sve susrete, sva druženja...

I sjetimo se kad smo se svi zajedno pomolili...Učinimo to! Možda i onako - glupo, sladunjavo, držeći se za ruke...
Možda da svi zajedno odemo na sv. misu, u našoj župi...Ili na zajedničku polnoćku?!

Ne znam točno - što od svega i kako...Ali Božić koji samo što nije stigao, stiže i u naše obiteljske štalice...Pustimo ga unutra! Doslovno unutra! Sa Božićnom čestitkom, dodajimo pažljivo i nježno malog Isusa, jedni drugima, dok se Josip i Marija zadovoljno pogledavaju, okruženi čitavom svitom bajkovitih likova - pastira, anđela, kraljeva, mudraca...Stanimo i mi s njima u red! Za ponizan poklon maloj Bebi! Kakvi smo i sami nekada bili!
- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.12.2006., petak

Taize volontiranje - 26. na Velesajmu

Još samo koji dan pa - Božić!
A onda opet samo još koji - pa stiže ekipa iz Taizea...
Nedavno sam pronašla link na kojem traže još volontera, pa pretpostavljam da još nije kasno, i da će svaka pomoć na Velesajmu 26, pri dočeku prvih od njih, dobro doći...
Evo link:
Velesajam 26.12

Glavni link je među mojim linkovima dolje desno.
- 16:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.12.2006., četvrtak

"Padaj, padaj snježiću..."

Ovo Došašće samo lijepi predbožićni doživljaji...Nakon jučerašnjeg krasnog filma Priča o Božiću (obavezno pogledati!), danas idilična dječja priredba u osnovnoj školi moje nećakinje...Ipak ima još Božića, onog pravog, nepatvorenog, djetinjeg, anđeoskog...I dok su dječica lijepo pjevala, glumila, plesala, moje srce je cijelo vrijeme emitiralo molitve za sve njih, da uvijek ostanu takvi, bezazleni, neiskvareni, da im cijeli život bude idila...Istovremeno nekako bespomoćno svjesna i nerealnosti svojih molitvi, pa život nije ovakvo stakleno zvono...Ova priredba mi je bila kao neka kristalna kugla, ona s nekim lijepim prizorom, i pahuljastim ukrasima unutra, koji lepršaju kad protreseš kuglu...Htjela sam ostati tu, zauvijek, u ovom predbožićnom trenutku, zaustaviti vrijeme, sačuvati svu ovu dječicu u tome anđeoskom ambijentu...I znam da ih Bog može sačuvati, i njihovi anđeli čuvari, da postanu i odrastu u krasne ljude, oko čega se njihovi roditelji toliko trude, radeći najbolje što mogu i znaju...
Ponijela me ova idila, i prekrasni papirnati ukrasi - pahulje, koji su tako efektno pridonosili ovoj idiličnoj atmosferi:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

da sam se promatrajući sve to s gornje galerije, kako bih što bolje vidjela i imala što bolji kut fotografiranja, toliko uživjela da sam u ritmu dječjih božićnih pjesmuljaka počela lagano mahati niti s privezanim pahuljama, kako bih i sama doprinijela ugođaju, i publici stvorila efekt lebdenja i lepršanja snježnih pahulja...Toliko sam uživala u prizoru i svojoj "orignalnoj" ideji, sve dok u prvom redu nisam uočila očajnog ravnatelja škole, koji mi panično signalizira da prestanem, bojeći se valjda katastrofe pada laganih papirnatih pahulja iznad tako opasnom mogućom vijavicom ugroženog mnoštva, da sam odmah prestrašeno stopirala svoju bajkovitu aktivnost...Kojom sam izgleda izazvala "pravedni gnjev" čitavog nastavnog osoblja, tako da je jedna profesorica na kraju priredbe, dok sam se kroz mnoštvo roditelja, djece, profesora i vlastite rodbine probijala prema izlazu, samo glasno zgroženo komentirala: "Cijelo vrijeme zabranjujem djeci da to rade, a pogledajte koliko ona ima godina, i pada joj na pamet njihati zvijezde..."
Nisam znala bih li se smijala, ili ispričavala, ili što, ali nije bilo ni prilike, a niti mogućnosti da joj objasnim svoje motive i razloge za tako "nepromišljen opasan čin", kao ni da joj čestitam Božić...Ili možda samo otpjevam pjesmicu: "Padaj, padaj snježiću..."

- 21:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Božićni film

Jučer smo gledali film i stvarno je krasan, pravi užitak za oči i dušu...Uz takav film doista smo imali "Božić prije Božića", i nekako još nekoliko trenutaka nakon završetka filma nismo mogli izići iz dvorane, nekako nas ponijelo i zanijelo...A u dvorani, osim nas 12 svega još par puta toliko ljudi, prava šteta, da se još više ljudi ne odvaži pogledati taj doista krasan film, možda i organizirano, molitvene grupe, župne zajednice, obitelji s klincima, vjeroučitelji s učenicima, baš vrijedi...Već u petak ću pokušati potaći i svoje iz molitvene zajednice Ivan Pavao II kod montfortanaca, da i mi svi zajedno to odemo pogledati, jer film se stvarno može gledati uvijek ponovo i ponovo, kao što se i ti dijelovi iz Evanđelja stalno mogu nanovo iščitavati...I baš sam pogledala, Evanđelja ovih dana se točno poklapaju s prizorima iz filma: Zaharija i Elizabeta, Navještenje Mariji, Pohod Marije Elizabeti, dolazak i poklon mudraca, Tiha noć, Pohod pastira...Ma od svakog od tih dijelova bi se dao napraviti film za sebe...
Jedino mi anđeo Gabrijel iz filma nikako nije pasao...Nekako ga zamišljam puno nježnije, plavije, prozračnije...No, to je bio jedini lik koji se nije savršeno uklopio...Radije bih u toj ulozi vidjela nekog lijepog plavog glumca - možda čak Brad Pitta, ili još bolje - Leonarda di Capria...: )
A sad malo pravih slika iz Sv. Zemlje sa svih ovih mjesta:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ovdje je Anđeo Gabriel navijestio Mariji...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nazaretska bazilika Navještenja izvana...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pohod Marije Elizabeti u Ain Karimu

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marijin Veliča - i na hrvatskom!
- 09:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

19.12.2006., utorak

Anđeo Gabriel

Evo, i u današnjem Evanđelju, riječ je o budućim roditeljima, ovaj put Elizabeti i Zahariji, i anđelu Gabrijelu koji im je donio tu lijepu vijest...Zapravo, uvijek se baš taj anđeo pojavljuje uz tako lijepe vijesti, pa ne sumnjam da leprša i oko svih budućih roditelja i njihovih beba iz prethodnog javljanja...Možda se baš tome anđelu Gabrijelu trebaju moliti svi budući roditelji, svi bračni parovi koji žele imati djecu, kako bi i oni čuli njegove riječi iz današnjeg Evanđelja o Zahariji i Elizabeti: "Ne boj se, jer je uslišana tvoja molitva!", a na Zaharijino čuđenje, "Anđeo mu odgovori: Ja sam Gabriel, koji stojim pred Bogom, i poslan sam da s tobom govorim i da ti donesem ovu radosnu vijest..." (Lk, 1, 19)...
A poslije samo šest mjeseci posla Bog istog "anđela Gabriela u galilejski grad imenom Nazaret...", a što se poslije dogodilo slavit ćemo za koji dan!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Zaharija, budući otac Ivana Krstitelja (Kip ispred crkve u Ain Karemu)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Anđeo Gabriel

- 23:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.12.2006., nedjelja

3. nedjelja Došašća i Baby Boom

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Evo, uz 3. nedjelju Došašća, baš ovih dana čuh i niz sve ljepših vijesti...

1. Jedna prijateljica iz Palme je baš jučer rodila 1. sina, malog Luku! Od srca čestitam cijeloj obitelji!
2. Jedna prijateljica iz studentskih dana očekuje svoje 1. dijete, budimo uz njih u molitvi!
3. Moji kumovi, iz neokatekumenskih krugova, (koji su malo i predobro obavili svoj kumski posao : ), ovih dana očekuju 2. dijete!
4. Prijatelj iz Palme mi se pohvalio s 3. djetetom, koje je na putu!

Eto, toliko lijepih vijesti, toliko blagoslova, pa neka ovi predbožićni dani, po Gospinom zagovoru, donesu sreću i radost i svaki blagoslov svim mladim majkama, svim budućim majkama, i svima koje tek trebaju osjetiti radost majčinstva, neka im se ostvare njihove želje i snovi!
- 10:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.12.2006., subota

Film: "The Nativity Story"

Ove srijede umjesto redovne molitve srijedom, idemo zajedno gledati film o Isusovom rođenju u Cinestaru. Ako je još tko zainteresiran, nek se tokom dana javi meni ili direktno Daliboru, koji je organizator, kako bi na vrijeme naručio potreban broj ulaznica.
Krećemo u srijedu u 19h iz Palme, a film je u 19.30h u Cinestaru.

Priča o Isusovu rođenju

- 10:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Još o Ivanu Krstitelju

Evo, i ove nedjelje nastavlja se "saga" o Ivanu Krstitelju...(Lk 3, 10-18)
Modernim načinom, moglo bi se Ivana nazvati Isusovom "predgrupom"...Dok svi euforično očekuju Zvijezdu, (pa, evo i u betlehemskom smislu, uostalom uz kvalitetne koncerte uvijek ide i dobar - "light show"), netko treba i pripremiti mase za njegov dolazak...Pripraviti put...Dijeli savjete, aktualne i za današnje vrijeme, na razne adrese...Jednima (npr. tajkunima): "Ne tražite više nego vam je određeno", a drugima (socijali): "Zadovoljavajte se svojom plaćom!" (teško, ali jedino mudro za mir u duši...)...A tu je i salomonsko rješenje problema: "Tko ima, neka podijeli s onim koji nema..."
Pa ovdje su udareni temelji socijalnog nauka Crkve!

No, ni on nema odgovor na sve, pa se pomalo i "vadi": "Ali dolazi jači od mene.", a najavljuje i konačni ishod, i za jedne i za druge, poslušne i neposlušne, ipak je Isusova zadnja: "Vijača mu je u ruci da očisti svoje ovršeno žito i skupi pšenicu (jeste li posadili božićnu pšenicu sad na sv. Luciju?) u žitnicu svoju. Pljevu će, naprotiv, sažeći ognjem neugasivim."
Neka nam i ova svježe posijana pšenica, u našim domovima, daje primjer svojim klijanjem i rastom...
Spremajući se da uljepša skorašnje jaslice...Budimo pšenica, a ne pljeva!

A osim vijače i pšenice, neposredno prije ovog odlomka spominje i sjekiru i stabla: "Već je sad sjekira položena na korijen stablima: svako se stablo, ako ne daje dobra roda, siječe i baca u oganj."

Stvarno je bio žestok, a nekakvom ironijom sudbine, baš njegov ovozemaljski život, završi sjekirom...No, bolje sjekira u ovom životu, nego u onom!

Uostalom, Ivanova sudbina me podsjeća i na neke današnje sudbine današnjih proroka (i generala) i današnjih Heroda..."A spomenuti Herod...svemu doda još i ovo: baci Ivana u tamnicu." (Lk, 3,20)

A kontrast Ivanovih slikovitih primjera očit je i iz razlike prošlotjedne pustinje (v. fotografiju dolje) i ovotjednog bujnog Jordana, gdje ovaj tjedan Ivan već naveliko krsti, vodom i riječima (a Isus samo što nije stigao!):

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Judejska pustinja - iz prošlonedjeljnog Evanđelja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Jordan - poprište ovonedjeljnog Evanđelja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mnoštvo na Jordanu

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Tradicija se i danas nastavlja (u svakom pogledu...)




- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Iz romana "Krstitelj" Mire Gavrana

"Bio sam sretan što se na Ivanovoj vatri i moje srce grije toplinom nebeskom. Ljudi što dolažahu na njegove propovijedi množinom svojom nalikovahu plimi. Radovasmo se tome i Ivan i ja i Andrija, jer nam srce zagrli nadu da bi se cijeli narod izraelski mogao pokajati za sve grijehe dotadanje i u čistoći dočekati dolazak Mesije, kojega nam Ivan sve žustrije najavljivaše, pa se Andriji i meni učini kao da čujemo odjek njegovih koraka koji nam se iz dana u dan približavahu. U moru dana jednoznačnih, dogodi se i taj dan koji zbog događaja što ću ga ispriopovijedati bi poseban i upamćen. Pred početak krštenja, Ivan je izgovorio propovijed koja snagom nadjača dotadanje, zaustavljajući dah i u najsmionijih.
- Braćo, ja ću vas vodom krstiti. Ali dolazi jači od mene. Ja nisam dostojan odriješiti mu remenje na obući. On će vas krstiti Duhom Svetim i ognjem. U ruci mu vijača da pročisti gumno svoje i sabere žito u žitnicu svoju, a pljevu će spaliti ognjem neugasivim.
Na trenutak Ivan zastade, kao da šutnjom želi naglasiti riječi koje će izgovoriti.
- Zmijski rode! Nitko od vas neće izbjeći srdžbu Božju. Pa ni vladari čiji grijeh kriči u nebo. Vi, koji dođoste iz Galileje i Pereje, iz pokrajina kojima vlada tetrarh Herod Antipa, znajte da je Bogu mrsko to što otpusti svoju ženu i uze Herodijadu, ženu brata svojega Filipa, i da će ih zbog toga oboje stići kazna.
Žamor prostruja mnoštvom. Ivanove riječi odjeknuše popu praska munje što se zbi u vedar dan, bez ijednog oblačka.
Nitko se ne bi usudio ni riječ progovoriti protiv okrutnoga vladara koji mnoge glave od ramena odvoji zbog krive riječi ili nesmotrena pogleda.
I kao da ga iznenađenje u mnoštvu potače još jače, Ivan nastavi propovijedati o tome da i kraljevi i robovi moraju biti sluge Božje, i da svaki onaj što se poželi uzvisiti iznad Božjega zakona, u blatu i ognju svršit će na svoju sramotu.
Slutio sam da nakon te propovijedi ništa više neće biti kao prije, slutio sam da Ivan od sada na obraćenje zove sve, i najmoćnije i grijehu najsklonije."

O romanu

- 09:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Drinske mučenice

Evo, jučer mi je bio - kao neki imendan...Spomendan Drinskih mučenica.
Pa, evo jedna molitva njima:

Molitva
Gospodine Bože, ti si svoje službenice Julu, Berhmanu, Krizinu, Antoniju i Bernadetu obdario milošcu redovnickog zvanja i snagom da svoju vjernost i ljubav prema tebi potvrde prolijevanjem krvi. Udijeli i nama postojanost u vjeri da se ni uz cijenu trpljenja ne odijelimo od tebe.
Daj da sveta Crkva uzdigne ove tvoje službenice na cast oltara i da nam njihov primjer i zagovor pomažu u životnim borbama i postizanju vjecnog spasenja. Po Kristu Gospodinu našem. Amen.

I link s detaljima:

Drinske mučenice
- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.12.2006., srijeda

Santa Lucia

Evo, uz današnji blagdan : ) , prisjetih se i svetičinog tijela kod kojeg sam se pomolila u venecijanskoj crkvici, a tako se zove i njihova željeznička stanica, koja me podsjeća na sve lijepe trenutke iz Venecije!

Sul mare luccica (Santa Lucia)

Sul mare luccica
l'astro d'argento.
Placida e l'onda;
prospero e il vento.
Venite all'agile
Barchetta mia!
Santa Lucia, Santa Lucia

Con questo zeffiro
cosi soave,
oh! com'e bello
star sulla nave!
Su passeggeri
venite via!
Santa Lucia, Santa Lucia.

In' fra le tende
bandir la cena,
in una sera
cosi serena.
Chi non dimanda,
chi non desia;
Santa Lucia! Santa Lucia!

Mare si placido,
vento si caro,
scordar fa i triboli
al marinaro.
E va gridando
con allegria:
Santa Lucia! Santa Lucia!

O dolce Napoli,
O suol beato,
Ove sorridere,
Dove il creato,
Tu sei l'impero
Del armonia,
Santa Lucia, Santa Lucia!

Or che tardate,
bella e la sera.
Spira un auretta
fresca e leggiera.
Venite all'agile
barchetta mia!
Santa Lucia, Santa Lucia.

Riječi pjesme
- 22:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.12.2006., ponedjeljak

HoDošašće

Pala mi je napamet i gornja zgodna igra riječi...
Zar doista Došašće, nije pravo Hodočašće, prema Božiću, Betlehemu, Isusovom rodjenju, vrijeme godine koje bi možda i poput korizme trebalo biti posebno ispunjeno pokorom i radom na sebi...
Posebno znakovito je to ove godine, kada nam neposredno poslije Božića baš u naš grad stiže oko 35.000 mladih iz cijeloga svijeta u organizaciji Taizea...Ja ću primiti jednog od njih, već se sad tome veselim, i već se molim za njega ili nju - očekujući iz koje će zemlje biti, kako ćemo se sporazumjeti...
Baš bi bilo lijepo da doista svatko tko može primi koliko god može njih, pa nije to neka velika obaveza - samo par kvadrata u stanu za njihove vreće za spavanje, doručak tih par dana, i eventualno ručak za Novu Godinu, a mladi će ionako po cijeli dan biti po gradu, po župama, molitvama, uz osigurane ručkove na Velesajmu...Pala mi je na pamet i zanimljiva usporedba, kako su i Josip i Marija po Betlehemu tražili smještaj, pa ih nitko nije primio...Nemojmo mi biti takvi...Primimo mlade, i s njima Josipa i Mariju u naše domove!
- 23:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zg-ode iz zg crkvi

Baš sam večeras ponovo iskusila kako u zagrebačkim crkvama zna biti vrlo zanimljivo i pustolovno, uz sva duhovna iskustva dogadjaju se i razne druge zanimljivosti, koje nas često potaknu na razmišljanje i iskorake...
Tako npr. večeras, u Frankopanskoj, u crkvi sv. Vinka, dogodilo mi se baš nešto neobično...Naime, kad je u toku mise trebalo podijeliti uobičajeni: "Mir vama", uz pružanje ruke, u crkvi se zatekao i neki "outsider", koji je valjda slučajno ušao s ulice, i očito nije vičan crkvenim ceremonijama...I kad je vidio kako se svi rukuju, i on se rukovao s nama, ali umjesto: "Mir vama", svima je rekao: "Bok!"
I to mi je bilo užasno smiješno, ali i poticajno! Koliko je taj njegov "Bok!" zapravo normalniji i topliji od našeg automatskog i automatiziranog: "Mir vama", kojeg izbiflamo, ni ne pomislivši na onoga kome ga pružamo, a kamo li na Onoga od kojega taj mir potječe...
A poslije je još bilo vrlo zanimljivo i poticajno predavanje v. Antuna Tamaruta, u vjeronaučnoj dvorani, baš na temu: "Zajedništvo - opterećenje ili dar", u zanimljivoj grupici vjernika sv. Vinka, gdje sam osjetila da se stvara još jedna lijepa crkvena zajednica...Kako je malo potrebno, jedan pomalo karizmatičan svećenik, kome je doista stalo do njegovih vjernika, par mladih entuzijasta, jedna Katarina koja je krasno otpjevala neku šansonu na njemačkom, uz klavirsku pratnju časne sestre, malo keksa i čaja poslije predavanja i što ti više treba...


- 22:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ante

Na blagdan Bezgrešnog začeća, sjetila sam se kako je prošle godine baš na taj datum uhićen Ante Gotovina, i posebno se pomolila za njega, usput nazvavši i telefon za donacije (poziv - 6 kn) za obranu istine o domovinskom ratu:
060-9010,
a tu je i njegova adresa u Haagu, na koju mu možemo poslati npr. Božićnu čestitku, uz naravno naše molitve:

Ante Gotovina
P.O. Box 13888
2501 Ew The Hague
The Netherlands

Adresa

No, cijeli taj dan nekako je bio obilježen njegovim imenom.
Naime, ujutro sam se družila s prijateljem Antom, poslije s prijateljicom Antonijom, a navečer krenuvši prema crkvici Ranjenog Isusa na Trgu, na sv. misu u 19h, srela sam kolegicu iz srednje škole, koju valjda nisam vidjela od mature, razveselile smo se (i prepoznale, što je najvažnije nakon toliko godina...Znači nismo se previše promijenile od mature :) i kratko pročavrljale, rekla mi je da već godinama živi u Italiji, i to u Padovi, te iako nije vjernica, sama mi je rekla da će se čim se vrati u Padovu i za mene pomoliti na grobu sv. Ante...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

A kad sam ušla u kapelu na Trgu, gdje povremeno znam otići na večernju sv. misu, prvi put mi je upao u oči izrazito lijep kip sv. Ante s desne strane, i odjednom shvatih da je cijeli taj dan protekao u njegovu znaku: Ante, Antonija, Padova i sad ovaj kip...U ruci je uz ljiljan i malog Isusa držao i neku otvorenu knjigicu, u kojoj je čak nešto pisalo...Shvatih da mi sv. Ante sigurno želi nešto poručiti i pročitah što piše u njegovoj knjizi (vjerojatno isječak iz neke njegove propovijedi):
"I nadjoh mir u Njegovoj moći,
u Njegovu Srcu,
veliko je ono...
Gospodine, ljubim te"
(provjerite i sami u kapeli na Trgu : )

- 21:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

"Nema većeg od Ivana", Isus (Lk 7,28)

Vezano uz današnje Evanđelje, (Lk 3, 1-6), i uz propovijed p. Matića na Jordanovcu, i uz jedno krštenje kojem sam prisustvovala, baš si nešto mislim, koliko malo štujemo tog Ivana Krstitelja, prvog krstitelja, jedinog za kog je Isus rekao: "Zaista, kažem vam, među onima koje su rodile žene nema većeg od Ivana; ali najmanji u kraljevstvu Božjemu veći je od njega."
Možda je time Isus mislio i na sve ostale buduće krstitelje, Ivanove kolege, sve naše svećenike...
Uostalom, zar Isus koji je tako ponizno i poslušno prišao Ivanu da ga krsti, zar tako isto u svakoj svetoj misi ne dolazi svakom svećeniku osobno pod prilikama kruha i vina, koje se onda pretvaraju u pravo tijelo i pravu krv Njegovu...Uz možda isto objašnjenje: "Pusti sada, jer tako nam dolikuje da ispunimo sve što je pravedno." (Mt, 3, 15)

Usput sam odlučila, danas i ubuduće kad stignem, nedjeljna Evanđelja, oslikati fotografijama s nedavnog hodočašća u Svetu Zemlju:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Kip Ivana Krstitelja u crkvi njegova rodjenja u Ain Karimu u Judeji

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Mjesto Ivanovog rođenja, obilježeno zvijezdom u istoj crkvi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Zaharijin hvalospjev ispred crkve i na hrvatskom jeziku

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

"Bi upravljena riječ Božja Ivanu, sinu Zaharijinu, u pustinji" (Lk 3,2)

"Glas vjesnikov u pustinji:
Pripravite put Gospodnji:
ravnajte mu staze!
Svaka dolina neka se ispuni,
svaka gora i brežuljak neka se slegnu!
Što je krivo nek postane pravo,
a neravno putem ravnim!
I svi će ljudi vidjeti spasenje
koje od Boga dolazi."


- 00:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.12.2006., ponedjeljak

Dražen Petrović

Baš sam neki dan pomislila kako je moja situacija poput Draženove dok je bio u Portlandu i čitavu sezonu sjedio na klupi...Sjećam se da me to diralo u srce, i da sam mu čak poslala ohrabrujuće pismo sa smiješnom pjesmicom u Portland...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Mozart na klupi

Ti Amerikanci su stvarno glupi:
Jednog Dražena držati na klupi!
On da na klupi sjedi,
koji od njih svih duplo više vrijedi!

I on da ulazi u igru
tek kada se sve već riješi,
pa taj trener Rick strašno griješi!

Al, ne predaj se, nemoj stati!
Neka svaki Amer shvati
Da si ti najbolji igrač svijeta,
koji sve svoje protivnike bez milosti rešeta.
Neka vide njihovi navijači,
što Dražen Petrović znači!

Svima im pokaži,
Da nadimak Mozart uvijek važi.
Zadat ćeš protivnicima još puno muke,
Ti, koji imaš najzlatnije ruke.
Samo neka prođe početna trema,
I neće više biti nikakvih problema!
I u američku legendu ćeš preći,
I svi će reći:
Dražen je najbolji, Dražen je glavni,
Živio Portlandov igrač slavni!
A Johnson, Jordan i Larry?
Tko za njih više mari?
(6.12.1989)

Te sezone sam znala sve NBA klubove i njihove "score"-ove...Taj čovjek je imao doista nešto posebno - ne samo kao vrhunski sportaš, već skoro nešto na tragu svetosti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Zlatni dječak

Stajao si na najvišem postolju, iznad sviju,
na mjestu samo za tebe datom,
s velikim peharom u rukama,
ovjenčan slavom i zlatom!

Sa dječačkim smiješkom na licu,
dignuo si pehar visoko u zrak,
taj pehar od zlata - pobjede simbol,
i najveće vrijednosti znak!

Nisi se uzoholio ni ovaj put,
i slava te ponijela nije,
Ostao si iskren i skroman,
razigran dječak kao i prije.

Dječak koji u košarci beskrajno uživa,
i svoju radost na druge širi,
uvijek u svemu najbolji,
i s prosjekom se nikad ne miri!

Dječak, zbog kojega najljepša igra,
još ljepšom postaje,
i koji zauvijek
u srcima i sjećanju ostaje!
26.9.1990
(povodom pobjede u Argentini,
svjetsko prvenstvo)

Često sam poslije znala otići pomolit se na njegovom grobu...Za njega...Ali - nekako i njemu...Mislim da ovo nije hereza...Uostalom, zar nismo svi na svetost pozvani...I svi je već ovdje ostvarujemo u većoj ili manjoj mjeri...
- 22:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2017 (1)
Lipanj 2011 (4)
Svibanj 2011 (28)
Travanj 2011 (33)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (9)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (10)
Studeni 2010 (27)
Listopad 2010 (25)
Rujan 2010 (30)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (23)
Lipanj 2010 (26)
Svibanj 2010 (33)
Travanj 2010 (28)
Ožujak 2010 (29)
Veljača 2010 (33)
Siječanj 2010 (34)
Prosinac 2009 (35)
Studeni 2009 (31)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (17)
Kolovoz 2009 (20)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (12)
Svibanj 2009 (24)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (34)
Siječanj 2009 (24)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (13)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (13)

Komentari On/Off


Counters
Counters







Statistike

Učimo kuhati!

O kuhanju nemam pojma, a na internetu sam stalno...
Onda je za početak kuharske prakse, ovo idealna kombinacija:

Coolinarka

Crochef

Od srca hvala prijateljicama koje su mi preporučile gornje stranice!

I veliki pozdrav i poštovanje svim kuharima i kuharicama!!!


Novo:

Adventski kalendar

Najljepše Došašće uz Misijsko kumče - suradnja s Misijskim Uredom

Naš novi projekt za listopad 2010: Stepinčeva Krunica!



Zagrebačka Nadbiskupija

SPAS - Studentski pastoral

Najnovije aktivnosti



"Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa

Naše nove web stranice!!!

Od 17. svibnja 2010. "Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa i službeno je registriran kao samostalna Udruga.

Sa sjedištem u Zagrebu, Pilarova 45/1.

Predsjednica: Drina Ćavar (kristov.stol@gmail.com)

Može nas se naći i u Službenom registru Udruga Republike Hrvatske.

Tako da od lipnja nove godine sve uplate za našu akciju (100 darovatelja 100 kuna mjesečno za 100 indijanske dječice u centru s. Lenke! - Zato se i zovemo: Kris100v STO-L! :) možete uplaćivati (pojedinačno ili trajnim nalogom) na naš novi broj Žiro računa u Privrednoj Banci Zagreb:

Žiro račun: : 2340009
-1110433489
(Privredna Banka Zagreb)


Odnosno za uplate iz inozemstva (npr. 15 eura mjesečno):

HR67 2340 0091 1104 3348 9
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
10000 Zagreb, Račkoga 6, Croatia
SWIFT CODE: PBZGHR2X


Udruga: Kristov Stol, Pilarova 45/1
Naznaka: Za pomoć misiji s. Lenke Čović u Ekvadoru

(Poziv na broj: ne treba, ali ako negdje traže, samo stavite 10010010, bez modela)

Jednom mjesečno, na 1. petak u mjesecu, uplaćujemo prikupljene donacije na ekvadorski račun s. Lenke Čović i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja.

Od 7. 4. 2010. do 31.5.2010.
pozivima na humanitarni telefon prikupljeno je nešto više od 200 kn,
čime smo prehranili 2 djece, u tom periodu! Hvala svima!

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Moje mail adrese:
meki.suncev.sjaj@gmail.com (najčešće koristim)
kristov.stol@gmail.com (za projekt i udrugu)
drina.cavar@gmail.com (novi osobni mail)

Vrijeme kod s. Lenke u Ekvadoru:


Vrijeme kod nas u Hrvatskoj:


"Vrijeme i prostor su relativne kategorije! Samo Bog je uvijek i svuda!"

Postu za s. Lenku mozete slati na slijedecu adresu:

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A. 17-21-93
Quito
Ecuador
South America


Poljski ekvadorski blog o s. Lenki (uskoro i na engleskom!)

Vijesti o mom djelovanju u misijama:

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Clanak u Glasu Koncila o mom odlasku u misije

IKA vijest o mom odlasku u misije 5.9.2007

Drina i MVKO

Zdenac arhiva (u godini moje suradnje s njima 5.9.2007-5.9.2008):


Zdenac - Drina odlazi u misije 5.9.2007.

Zdenac - Drina - opis misija

Zdenac - Drina - prvi clanci iz misija

Zdenac - Drinine fotke iz Ekvadora 2007/2008

Sisačka biskupija

Varaždinska biskupija

Đakovačko osiječka nadbiskupija

Vojni ordinarijat

Blog moga tate:
Katolička Hrvatska

Hrvatska novija povijest:
(da se ne zaboravi)

Povijesni govori predsjednika Tuđmana

Najzanimljiviji blog:

Don Blog!




Mali Princ

Galeb Jonathan Livingstone

Priče iz davnine - Ivana Brlić Mažuranić

Priče iz davnine2 - Ivana Brlić Mažuranić

HRT - dogodilo se na današnji dan
(koristan i zanimljiv link...)

Duhovna literatura:
Biblija

Biblijska tražilica!

Katekizam katoličke Crkve

Katekizam katoličke Crkve - detaljnije

Enciklike Ivana Pavla II

Dokumenti 2. Vatikanskog koncila


Nasljeduj Krista - Kempenac

Nasljeduj Krista - Stepinčev prijevod

Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji - sv. Lj. Montfortski

Web Hrvatska

Molitvene nakane

Legenda o p. Lukinoj stoli...

I molite za njega,
da se sto prije potpuno
mentalno, psihicki i duhovno oporavi!

Stara p. Lukina dopisivanja

Stare p. Lukine propovijedi
(2009. je godina B)

Stari tekstovi od Matine Drine - na p. Lukinim SKAC stranicama


Drina, p. Luka i misije...

O Drini i drugim Palmasima...

DT chatovi iz misija:

Chat br.2 25.1.2009.

Chat br.1 28.12.2008.

Stare fotke

SKAC arhiva (tijekom moje suradnje s njima od pocetaka 2002, do ljeta 2006):

P. Luka i SKAC - fotke 2002.

P. Luka i SKAC - fotke 2003.

Drina i SKAC u Mariazellu - 2004.

P. Luka - Krapinske - rodjendan 2005.

P. Luka - Osjecki koncert 2005.

Drina na Papinu sprovodu u Rimu 2005.

Promocija p. Lukine knjige u Splitu - 2006.

Katoličke novosti:

IKA - vijesti i najave

Katolička tiskovna agencija Biskupske Konferencije BiH


Zanimljivi prilozi:

Križni put velečasnog Suca

Zanimljivi i korisni linkovi:

Blog.hr

Udruga Svjetlo Europe

Europski rječnik

Jako dobar španjolsko španjolski rječnik

Venecija

Udruga Zdenac

Taize - Zagreb

Moja župa

Kćeri Srca Isusova

Kćeri Srca Isusova - Venecija

Kćeri Srca Isusova - međunarodna stranica

Ivan Pavao II

Kauza Ivana Pavla II

Misericordia Divina

Poezija

Hrvatske pjesme i popjevke : )

MVKO

SKAC

Dražen Petrović

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pogled u budućnost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge