Ulaziti u rizik



Pitam se, koliko je pametno kalkulirati sve i fino isplanirati i čekati pravi trenutak, a koliko ići u rizik s nekim projektom? Pogotovo u ovome vremenu gdje nam krizu najavljuju iz drugih država, kuju nam kobnu sudbinu, proriču na tešku budućnost. A sada ima i kukurikavce koji navješćuju novu zoru, novu revoluciju, novi tehnološki i gospodarski, kulturni i evolucijski napredak države. Sve se to lomi na leđima onih sitnih, malih ne znatnih ljudi i od koji je koso R pokušala dobiti glasove (s vrlo kvalitetnom i istinitom reklamom, samo u krive svrhe).

Biti ludo hrabar ili biti kalkulanta kukavica, pitanje je sad. Ja sam se odlučio na ovaj prvi pohvat iz više razloga. Ne da mi se čekati, nestrpljiv sam i što više stagniram to će mi nakana splasnut.

A uzdam se u Božju providnost i Njegovu Ljubav da će blagosloviti moje podhvate, a usput mi i otkriti što on želi od mene.

Pomalo vidjet ćemo, gdje se smo i što smo.

Što vi kažete?

PS. Primjetio sam da se većina koncentrira samo na dijelove posta gdje spomenem Boga i onda opali u negativnom smislu. Dajte malo normalne konverzacije. Razmijenimo mišljenja.

14.12.2011. u 09:15 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #