Laži, laži, laži me...

Image Hosted by ImageShack.us


Psalam 12

U pomoć, GOSPODE! Nema više vjernika;
sva čestitost nestala je između ljudi;
između sebe oni govore o zlu,
laskavim usnama, dvoličnim srcem.
Nek' GOSPOD odsiječe sve laskave usne
i nadmeni jezik
onima koji kažu: ” Svojim jezikom mi ćemo pobijediti;
naše su usne s nama; tko će biti naš gospodarđ“
- ” Pred tlačenjem poniznih i žalbom sirotih,
ja se sada dižem, reče GOSPOD,
ja stavljam na sigurno mjesto onoga na koga se pljuje3.“
Riječi GOSPODOVE su jasne riječi,
od srebra profinjenog u jednoj talionici od zemlje4,
i sedam puta pročišćenog.
Ti, GOSPODE, ti držiš riječ.
Ti ćeš nas uvijek štititi od te bagre tamo.
Posvuda se skiću bezbožnici,
i porok pobjeđuje među ljudima.

Otvorih jučer stranicu Jutarnjeg lista, kao i obično, kad nu, anticrkveni članak, kao i uvijek na naslovnoj stranici. Majko drago, lik se želi izopćit iz Crkve i veli da mu ne daju.. Brajo moj, ne znam jesi li znao, ali grijehom se sam udaljavaš od Boga,ako ti se ne da biti katolikom, nemoj, nitko ti ne smeta...

Image Hosted by ImageShack.us

Druga vijest, blagopokojni Papa se bičevao. I? I tisuće svetaca prije njega... ništa novo, trapio se i pružao zadovoljštinu za svoje grijehe. A to je prikazano kao ajme, uuuu, jel on normalan itd.. i tako se stvara kriva slika o Papi Ivanu Pavlu drugom.

Ovo će mi poslužiti kao lijep uvod u ono što su iluministi (prosvjetitelji) encilopedisti tzv. grupa naprednih mislilaca na čelu s Roussaeum, Volaiteirom i ekipom učinili sa svojom enciklopedijom.

Enciklopedistima nazivamo grupu naprednih mislilaca, francuskih prosvetitelja 18. stoljeća, koji su radili na Encyclopédie ou Dictionaire raisonné des sciences, des arts et des métiers što su je u Francuskoj u periodu od 1751. - 1780. izdavali Denis Diderot i D'Alembert. (WIKIPEDIA)

Nedavno sam naišao na podatak o stvarnoj smrti Galilea Galileia. Naši gore prosvjetitelji pošto su osnovali prvu enciklopediju mogli su lijepo uštimavati povijest kako su htjeli i malo manipulirati podacima što je nužno potrebno kada trebaš dovesti na čelo svoje stavove i nova načela morala. Dramatična smrt Galilea na lomači gdje govori:"Ipak se kreće!" u inat njegovih inkvizitora koji ga su zbog svoje zatupljenosti osudili jer se usudio drugačije razmišljati koju su oni opisali je stvarno simpatična, ali nažalost nije istinita.

Image Hosted by ImageShack.us

Pročitajte što kaže svjetski poznati hrvatski znanestvenik akademik Vladimir Paar:

Akademik Paar: U Crkvi je u to doba bilo mnogo teologa i astronoma koji su smatrali da se Zemlja kreće, kao što ih jednako puno bilo koji su smatrali suprotno, da se ne kreće. Iznad svih njih je bio kardinal Robert Bellarmine, koji je poznat po tome što je vodio prvi proces protiv Galileija, ali koji je u raspravama tražio znanstvene dokaze. Prema tome, potpuno je kriva predodžba o njemu kao nekakvome zatucanom fanatiku jer je i sam bio astronom a, što je manje poznato, studirao je astronomiju na istome fakultetu kao i Galileo Galilei. On je, prema dostupnim dokumentima o cijelome slučaju koje sam proučio, Galileiju rekao da će Crkva prihvatiti tumačenje da se Zemlja okreće, ali pod uvjetom da za tu tvrdnju predoči znanstveni dokaz. Galileo nije imao znanstvenog dokaza, i u tome je cijela priča, nego je pribjegao teološkim dokazima, jer, mora se reći da je bio i vrlo jak teolog. Tu se, naravno, upleo u različite teološke svađe, u međuvremenu umiješali su se i protestanti koji su napadali crkveno učiteljstvo zbog revizionizma, i razni drugi čimbenici koji sa znanošću nisu imali puno veze. Osim toga, malo je poznato da je Galileo bio osobni prijatelj ondašnjega pape Pavla V, kojemu je često dolazio, s kojim je cijela poslijepodneva šetao u vrtu i dugo raspravljao s njime, jer su papu također jako zanimala znanstvena pitanja. Prema tome, sve što je o »slučaju Galilei« u svijesti prosječnih ljudi, što se godinama o tome pisalo po knjigama i učilo iz udžbenika, to je povijesni falsifikat. Galilei je djelovao isključivo kao čovjek Crkve, ali je htio da Crkva promijeni teološke stavove, što je bit cijeloga »slučaja«. U tom je duhu i pokojni papa Ivan Pavao II. nastupio g. 1992. rehabilitirajući Galileija, istaknuvši kako je krivnja Crkve što je išla primjenjivati sudsku vlast, ali je činjenica da je bila u pravu o nepostojanju Galelileijeva znanstvenog dokaza. Isto tako Crkva danas priznaje da je Galilei bio u pravu što se nije držao doslovne teološke interpretacije. Dakle, bio je to jedan od najegzotičnijih sukoba dvaju mislilaca u povijesti, Galileija i Bellarmina, i danas se gotovo sve novije znanstvene studije u svijetu slažu da je Bellarmine bio u pravu što se tiče znanstvenog argumenta, koji Galileo nije imao, a da je Galileo bio u pravu što se tiče teološke interpretacije.

Ovdje vam je link na cijeli intervju... http://www.glas-koncila.hr/rubrike_i...8264060b377ee8

Galileo je imao i kćerku redovnicu. No, koga to zanima, bitno da je on gorio. Laži, laži, puste laži. Inače Galileo je umro prirodnom smrću, pokopan u crkvi gdje mu je na grobu dignut spomenik.

Znate li možda da je naš najpoznatiji znanstvenik iza Tesle, Ruđer Bošković bio svećenik, isusovac? Ili da je Gregor Mendel, poznati genetičar, bio redovnik augustinac? Isaac Newton teolog? Mnogi su bili vjernici, predani Bogu i svome radu - Maxwell, Einstein (dobio potvrdu o Bogu u svojoj teoriji relativnosti), čak je i Darwin bio teolog, a toliko ga stavljaju protiv Crkve. A zašto se to ne spominje?

Image Hosted by ImageShack.us

Bog nam je preko ovih ljudi polako otkrivao svoj način stvaranja ovoga svijeta i dao nam uvid u mnoge stvari koji bi nam trebale biti od koristi, ali sve smo okrenuli naopako, svako dobro djelo oskrvnuli i iskoristili za svoje pohlepne ciljeve. Sotona svoj posao dobro radi i Božje dijelo i naum pada u drugi plan.

Provlačenjem lažnih tvrdnji žele se opravdati zakoni koji nisu uskladu s Božjim. Jednu koju sam čuo je ta je Michelangelo bio gay, no onaj koga zanima Michelangelo i poznaje njegov rad i poeziju, vidjet će da je taj momak bio predan vjernik, kršćanin i imao je intezivan duhovan život, što se može iščitati iz njegovih pjesama i iz kipova i slika. To što li imao naga tijela u svojim djelima, to ga ne čini gayosobom, tada je još nago tijelo bilo izraz nježnosti.

Image Hosted by ImageShack.us


Nismo ni svjesni koliko nam jedna misao koja se promovira (npr. Just do it od Nike) utječe na naša razmišljanja, kao reklame nas potiču na svašta i kako inače reagiramo na razno razne poticaje okoliša i što je najčudnije najviše reagiramo na negativne i one nebitne i nevažne, tako da nam se one iskrene i temeljne ljudske vrijednosti miču pred očima. Stvorila se kriva slika o ljubavi, istini, dobroti i danas je sve kapital...

Image Hosted by ImageShack.us


E, moji dragi blogeri, pazite što čitate i slušate, jer nije sve istina... :)

Off the record.. da se ne bi slučajno netko osjetio diskriminiran pa se pozvao na Zakon o diskriminaciji, ove konstantacije o Michelangelu nisu izljevi mržnje protiv populacije ine seksualne orijentacije, nego pravedni gnjev na laži s kojima se koristi dotična populacija da bi opravdala svoje opredjeljenje i istakla ga kao pozitivnije nego ostala. Ako jesi onda jesi nema tu cimbuli minbuli..

24.11.2009. u 16:43 · Ostavi komentar (16) · Isprintaj · #

dražeN:) · 25.11.2009. u 15:50

Potpuno se slažem da je jedan od najboljih načina za dobro razumijevanje bilo čega nužno prvo skupiti što vjerodostojnije informacije. O Galileu postoje mnoge informacije koje se uklapaju u ovu tvoju priču, a neke je nadopunjuju i s tim nadopunama daju nekim dijelovima malo drugačiji smisao. U svakom slučaju, dobro je skupiti informacije iz različitih izvora. To ipak daje veću šansu da se iskristaliziraju upravo one za koje možemo pretpostaviti da su bliže istini. Sljedeći korak je obrada tih podataka tj. promišljanje, eventualna argumentirana rasprava i slično. Tek na kraju može slijediti neki relevantan zaključak. Jedan od najprisutnijih problema u našim medijima je taj što se prvo donese zaključak (po želji već nekog naručioca), a tek onda traže i uklapaju argumenti i informacije koje će ga potkrijepiti i prikazati smislenim, a time i istinitim. I da, u pravu si, često to što se želi nametnuti kao istina uopće ne počiva na činjenicama. Lijep pozdrav i svako dobro :)

Defton · 25.11.2009. u 17:07

@dražen... lijepo rečeno! :) neka se i mi slažemo u potpunosti. Mir i dobro

pametni zub · 25.11.2009. u 17:43

ne vidim razlog izjednačavati vjeru s Crkvom, iako je to baš ono što se od kršćana traži.
inače, priča o Galileju ne navodi kako je čuvene riječi rekao na lomači, nego se pred inkvizicijom odrekao astronomskog učenja, da bi nakon toga promrljao "Ipak se kreće".
ali cijela stvar, koliko znam jest predramatizirana. ipak, ne može se poreći da je postojala Inkvizicija koja je pod prijetnjom smrti određivala ljudima što da misle i govore

Defton · 26.11.2009. u 11:22

@pametnizub... kad je netko kršćanin onda pod Vjerom smatra svoju vjeru, tako i musliman, hindus itd... od sviju se to traži,

Inkvizicija se ne može poreći,ali može se reći i dokazati da je više bila u funckiji države nego u službi Vjere.

Ps. Zašto sam te zvao na blog, jest zbog prethodnog posta... :)

milord55 · 26.11.2009. u 11:47

već nakon rođendana postao si ozbiljan i jako za uvažiti. tu su i stav i argumenti i suptilnost. svako dobro!

dejmon · 26.11.2009. u 18:07

A o čemu je riječ? Vladimir Paar može reći što želi, i ako je netko bio peder to nije ništa čudno, ali ne razumijem svrhu napisa. Nije crkva kao institucija palila bez razloga nekog, a ako i je - onda je to bilo zato jer se šibica slučajno zapalila. Mislim da su danas sve te rasprave o inkviziciji, Galileu, Brunu, Kopreniku itd. besmislene, jer da ih tada nisu zapalili još bi i danas svi mislili da je zemlja ravna ploča i da se svemir okreće oko zemlje. A u Bibliji sve lijepo piše.

Prostor Duha · 26.11.2009. u 21:41

Znala sam to za Belarmina, al za neke od faca nisam znala da su predani vjernici.. bit će mi to motivacija za studeranje :-D dobro si ovo napiso, i itekako je potrebno svakodnevno se podsjećat na to kako nam koješta plasiraju. Istina oslobađa! zato fala!pozz

Semiramida · 27.11.2009. u 01:25

Oprostit ćeš mi, ali riječi akademika Paara uzimam sa velikom rezervom, bez obzira o čemu on priča, jer o njemu se svašta priča. Tako da, s obzirom na saznanja koja imam, nije mi baš vjerodostojan...

A što se ostatka tiče, znala sam za sve ove znanstvenike da su bili poprilično vezani uz Crkvu, ali to niti ne čudi toliko s obzirom da je prije jedina mogućnost za obrazovanje bila kroz svećenstvo.

I zašto se toliko čudiš za krivo prikazivanje povijesti? Pa otkada je ljudskog roda, povijest se piše onako kako nekome u datom trenutku odgovara. A i oni koji su se trudili biti objektivni, nisu uvijek u tome uspjevali (sigurna sam da bi Neverin imao što za reći o ovoj temi:).

Iako se Crkva u ovom slučaju prikazuje kao glavni krivac, i i postoji mogućnost da nije bilo tako kako većina ljudi misli, to ne mijenja činjenicu da Crkva ima puno puno mrlja u svojoj povijesti...

I za kraj, bez brige, svaka osoba koja razmišlja svojom glavom pokušat će biti objektivna i nikada neće stvari gledati samo kroz jedan izvor, jer da bi se moglo stvoriti neko razumno mišljenje, potrebno je čuti sve strane :))

Defton · 28.11.2009. u 10:38

@milord... znaš onu Balaševiću:

Jedni ga hvale, drugi zale, treci kazu, e moj brale
Taj je bio kvaran kao supalj zub...

@dejmon... pa i ti pričaš što želiš, nitko ne brani, ali mislim da u slučaju Paara, da on govori istinu, ali opet kako se uzme, svakome na volju.
Osobno vjerujem da ta priča o inkvizicija je puno blaža, ne zato što želim braniti grijehe Crkve nego to što inače ljudi vole dramatizirati. Htio sam inače ovdje naglasiti (možda sam trebo malo bolje) da taj jaz između vjere i znanosti nije toliki i da Crkva ne gleda toliko kritički na sve znastveno dokazane činjenice, naprotiv, puno su otvoreni. Ne volim kada se katolike predstavlja kao šupljoglavce. :)

@prostor duha... malo nas podcjenjuju... :) Pozdrav! Hvala i tebi :)

@semi... Razlog zašto se priča o njemu jest baš taj jer povezan s Crkvom..

Da, obrazovanje jest bila ključna stvar, ali opet to ne isključuje da navedi gore su bili predani Bogu.
Ne čudim se iskrivljenoj povijesti, čudim se tome kako se to olako prihvaća.
Crkva je glavni krivac i danas i bit će uvijek, tako je to, svi smo grešni, nema pravednog ni jednog.
Ovo za kraj, potpisujem :)

tignarius · 28.11.2009. u 12:32

def@
nijedan svećenik Katoličke Crkve, ako nije tipa don Ive Grubišića, ne može dospjeti u javnost s "pozitivnim konotacijama"
nijedan monoteistički vjernik, također
ako nisi pročitao "Stoljeće rata" W.Engdahla, pročitaj...
a dotle pogledaj malo o "bilderberzima"
možeš i u večernjaku na blogu kreše miška
http://blog.vecernji.hr/misak/2009/11/25/druzba-bilderberg-u-europsko m-domu-gdje-drugdje/
ne znam ti to "prenijeti" onako s crvenim slovima, srce@moje tamo gdje je,dalmatinsko, me naučilo stavljati glazbene spotove, ti bi moga ovu "složenu operaciju" da mi se @blogomoljac ne smije..

pokušaj pronaći knjigu m.restrepa "iz tame u svijetlost"
sjajna je

i ne boj se..i mene je strah!

tignarius · 28.11.2009. u 15:50

evo ti još nekoliko imena iz hrvatske povijesti koji su bili katolički svećenici--
ANDRIJA KAĆIČ MIOŠIĆ
GRGA MARTIĆ
JULIJE KLOVIĆ
PETAR BERISLAVIĆ
FAUST VRANČIĆ
BARTOL KAŠIĆ
MATIJA KATANČIĆ
MARIN DRŽIĆ ...

nadripjesnik · 28.11.2009. u 16:29

Jučer sam pročitao ovaj post. Slažem se apsolutno. Netko je napisao "Ne vidim razloga vjeru izjednačavati s Crkvom". Ja baš vidim. Crkva, Bog, vjernici - vjernici u Zajednici. Što ima veće za vjernika od toga?

nadripjesnik · 28.11.2009. u 16:30

P. S. Crkva nisu samo "popovi". Crkva je zajednica vjernika. I baš super što Jest.

nesigurnim-korakom · 29.11.2009. u 00:50

Da su povijest pisali bez laži danas bismo brojali mnogo manje sukoba i ratova. Također, vjerujem da bi bilo mnogo manje nepravde na svijetu da je povijest pisana pošteno. Ali, na žalost, sve češće se uvjerim da je istinita ona "povijest pišu pobjednici", tj. oni koji su trenutačno na vlasti i pišu je onako kako njima odgovara. To je samo još jedno lažno lice licemjernog svijeta....

Đus · 29.11.2009. u 13:35

cijeli svijet igra monopoly, što su nekada grubo činili totalitarni sustavi, danas suptilno čine mediji - ukalupljuju mase, kloniraju mozgove.
malo tko danas zna razmišljati sâm za sebe, puno je jednostavnije progutati što nam se servira na pladnju. bez obzira na kvalitetu i okus. i svi činimo te greške...
Crkva već dugo nema jasnu definiciju, svatko ima neku "svoju verziju". i Crkve, i Boga, ljubavi, života... svega.
očito je sada potrebno diskreditirati Ivana Pavla II., iako ljudi uglavnom pojma nemaju o flagelantima. a da imamo malo soli u glavi, bilo bi nam dovoljno baciti pogled na život tog čovjeka da si potvrdimo da JEST BIO LUD!
podari nam Bože takve ludosti, da volimo cijeli svijet i svako biće u njemu, da opraštamo svojim "atentatorima"...

Neverin · 02.12.2009. u 19:51

dragi Deftone, nije bit u tome dali je Galileo imao znastveni dokaz ili ne i nije bitno što je htio dokazati već je najvažnija stvar što je oko toga pokrenut proces od onih koji nemaju pravo na sudbenu a niti zemaljsku vlast i tu je sav point ... da je htio dokazati da magarci mogu letjeti zašto Crkva mora provoditi proces protiv njega? Istina je nije završio na lomači ali je mogao. Kako bi tebi bilo da si kao on završio u kućnom pritvoru i da su dolazili razni inkvizitori raspitivati se o tovm radu o kojem se nemaju pravo mješati. Mislim da si skrenuo povećalo sa toga što je Crkva radila raznim misliocima na to kako su se oni branili i jesu li bili u krivu ili ne što nema veze sa time dali Crkva ima pravo ikoga ispitivat, zatvrat, mučit ili ubijat.

tada su znanstvenici bili teolozi jer je Crkva u svojim njedrima držala znanje, pa nisu bezveze monasi i svećenici non stop prepisivali ono što se dalo spasiti iz Antike i to je zato odgovor kakod a su svi ti znalci bili i svećenici ili teolozi. Ideš onome koji ima knjige i znanje ako ju civilna vlast još nema.

Kao i svijet tako i Crkvu treba gledati ne kao kompaktnu monolitnu masu već na svemir gdje ima pametnih i glupih kao na blogu, u tramvaju, na faksu itd..

na kraju krajeva moj zaključad da je vjera bez promišljanja najopasnija stvar koja može postojat jer postaješ prostor za manipulaciju onih koji samo načelno vole Boga a sljede svoje interese. Ti ljudi mislim da su uvijek u prvim klupama na glavnim svećanostima gdje ih puk može vidjeti tako bogobojazne.

Galileo je na kraju moraju do kraja života živjeti u izolaciji od 1633 do smrti 1642.. znaš li što to znači za jednog znanstvenika?

@nesigurnim korakom, postoji objektivna povijest ali ona uključuje priznanje da smo svi krivi i prljavi a to je nekima iz raznih razloga teško za shvatiti jer vide sebe kao žrtve i nikad kao agresore..

DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica