Junak Capar: Plakao sam kao malo dijete, Bog me nagradio

30.01.2014.

I Španjolci su ljudi, kada ih udariš i njih boli, nisu strojevi. Bog me nagradio i dao mi da zabijem taj gol protiv Španjolske, prvaka Europe, rekao je strijelac Matija Capar.

Hrvatska futsal reprezentacija na otvaranju Europskog prvenstva u Belgiji napravila je pravu senzaciju odigravši 3-3 remi sa šesterostrukim europskim prvakom Španjolskom. Povijesni bod 'kockastima' donio je Matija Capar kao 'leteći golman' dvije minute prije kraja.
- Kakav je osjećaj? Pa teško je, plakao sam kao malo dijete da budem iskren. Puno se toga nakupilo, u zadnje tri godine imao sam dvije teške operacije, mislio sam da više neću igrati nogomet, ali vjerovao sam... Molio sam Boga da barem s prijateljima mogu igrati na igralištu jer stvarno volim futsal i živim za ovaj sport. Bog me nagradio i dao mi da zabijem taj gol protiv Španjolske, prvaka Europe. Presretan sam, pogađaju me emocije - rekao je Capar za službenu stranicu HNS-a i osvrnuo se na Španjolce:
- I Španjolci su ljudi, kada ih udariš i njih boli, nisu strojevi. U futsalu su bolji od nas, više i kvalitetnije treniraju, ali imamo i mi nekoliko pojedinaca koji mogu igrati na svakom nivou, Marinović, Novak, Jelovčić, Jukić na golu, i Suton i Matošević. Rekao bih da imamo i širinu, vjerujem u sve dečke koji su tu, svi su zaslužili poziv svojim radom, disciplinom i ponašanjem.
Sa Češkom će se u petak boriti za ulazak u četvrtfinale.
- Mi danas ipak još nismo ništa napravili, ako izgubimo od Češke, ispast ćemo. Nama je sljedeća utakmica finale, mi smo se i prije Eura tako spremali za tu utakmicu. Ako prođemo dalje, onda što bude - ako možemo igrati sa Španjolcima, možemo i s Talijanima ili bilo kim drugim.
Izbornik Stanković: Odigrali smo herojski, ali nas je i sreća poljubila
Zadovoljan je nakon remija bio i izbornik Mato Stanković.
- Ne bih više po onom klišeju 'čestitam svojim momcima', ali moram - odigrali su jednu herojsku utakmicu, pametnu, hrabru. Imali smo padova u igri, ali sve u svemu ono što smo dogovarali maksimalno smo ispoštovali. Malo nas je sreća poljubila, ali da bi se sa Španjolcima ovako odigralo mora se poklopiti dosta stvari.

Izvor: 24 sata

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.