MISA MLADIH: O kraljevstvu - SKAC Zagreb

30.01.2014.

Bazilika Srca Isusova Palmotićeva 31, Zagreb.

Ne želim živjeti kao da Te nema. Čak i kad mi se čini da Te nema, kad Te ne pronalazim, želim živjeti srcem koje zna da si ovdje - Ti Beskrajni, beskrajno blizak meni. Jedino tako moj je život živ. Potpunost moja u potpunosti ovisi o Tebi, o Tebi u meni. Biti u Tvojoj prisutnosti, to je kraljevstvo za kojim čeznem, za to Te molim. I molit ću, dok ne dobijem.

I stog - dođi kraljevstvo Tvoje u učmale odaje moje. Propuši Gospodine mnome, razbacaj i odnesi sve ono što se nakupilo pa stoji na putu od mene do Tebe. Probij ustajalost moje vjere, da progledam i ugledam Te u svakoj stopi mog života. Od mene tražiš tek sjeme prave vjere. Najmanje sjeme, prave vjere. Blago za koje dati ću sve.

Daj mi da znam: i ja Tebi nedostajem, i više nego Ti meni. Tu ljubavnu čežnju naše odvojenosti osjećamo oboje. Razbij u meni posljednje ostatke sumnje, razuvjeri moje slabe misli koje šapću da me ignoriraš, da si hladan, nezinteresiran. Razbij okove Gospodine. Razvali laži moje. Oslobodi me. Učini me djetetom kojem pripada kraljevstvo.

Liturgijska čitanja: http://www.hilp.hr/liturgija-dana/?god=2014&mj=1&dan=31

Misu mladih „O kraljevstvu“ predvodi don Marin Lučić, povjerenik za mlade Dubrovačke nadbiskupije.

20:00 Ispovijed
20:30 Misa mladih i kratko klanjanje
Druženje u SKACu uz čaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.