Sječanje na Holokaust

27.01.2014.

"Nikada neću zaboraviti tu noć, prvu noć u kampu, koji je pretvorio moj život u jednu dugu noć, zapečaćenu sedam puta. Nikad neću zaboraviti taj dim. Nikad neću zaboraviti lica male djece čija sam tijela vidio kako se pod tihim nebom pretvaraju u dim. Nikad neću zaboraviti onaj plamen u kojem je moja vjera zauvijek izgorjela. Nikad neću zaboraviti noćnu tišinu, koja mi je oduzela želju za životom za svu vječnost. Nikad neću zaboraviti one trenutke koji su ubili mog Boga i moju dušu i pretvorili moje snove u prah i pepeo. Nikada neću zaboraviti te stvari, čak da mi je suđeno da živim dugo koliko i sam Bog. Nikada." Elie Wiesel, preživjela žrtva Holokausta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.