BOMBAŠ SAMOUBOJICA ‘Mama i tata, žao mi je što plačete, ali ja želim Alaha učiniti sretnim’

03.01.2014.

Često govorimo o vjerskom fanatizmu. Pitam se samo što je ovo?
Koliko je katolika ubilo druge iz svojih uvjerenja.
Danas se po KC doslovce ... ali dobro je da ne živimo u islamu.
Što bi bilo da proživljavamo ovo što se događa u Rusiji i drugim zemljama gdje se zbog Islama ubija.

Mladi se bolničar raznio na željezničkom kolodvoru u Volgogradu ubivši 18 i ranivši 36 ljudi.

VOLGOGRAD - “Teško mi je vidjeti vaše suze, ali ja sam izabrao - put Alaha. Odabrao sam to da Alah bude zadovoljan sa mnom, da zaslužim raj. Vi me ne možete skrenuti s mog puta”, riječi su koje je u videoporuci roditeljima uputio Pavel Pečonkin, mladi bolničar hitne pomoći, koji se 29. prosinca 2013. raznio na željezničkom kolodvoru u Volgogradu, ubivši 18 i ranivši 36 ljudi.

Poruku mudžahedina Ansara al-Rusia (kako se Pečonkin nazvao nakon prelaska na islam), snimljenu za Vilajet Dagestan.com, objavio je portal tiražnih ruskih novina Komsomolska pravda .

Ona je bila njegov odgovor roditeljima koji su mu poslali videoporuku s molbom da im se vrati.

“Vrati se, sine! Pavlik, sine, svi te čekamo”, suznih je očiju rekla majka Fanazija.

“Paša, dragi moj sine, ostani musliman. Jedi halal. Idu u džamiju. Moli se, ali vrati nam se. Preklinjem te. Tvoje ribice u akvariju te čekaju, naš psić Honda te čeka”, slomljenim je glasom rekao otac Nikolaj u videoporuci koju je objavila agencija Ria novosti Dagestan.

Pavel Pečonkin, rodom iz gradića Volžska u ruskoj pokrajini Mari’j El na istoku europskog dijela Rusije, u prosincu 2011. prešao je na islam. Uskoro se odselio iz roditeljskog doma te mu se, nedugo potom, izgubio svaki trag. Roditelji kažu kako su još prije primijetili da je prestao pušiti, odrekao se alkohola, odbacio svinjetinu, a prvo je uvažavao oca (s kojim se često znao posvaditi), da bi poslije postao vrlo drzak prema njima jer su “kafiri” - nevjernici. Neki susjedi i prijatelji sada ga opisuju kao mirnog, staloženog i dobrohotnog mladića (pacijenti tvrde da je najbolje davao injekcije, potpuno bezbolno), doduše neki spominju njegovu fascinaciju akcijskim filmovima, oružjem i radikalizmom, navodno je stalno visio na “radikalnim sajtovima”.

No, mnogi se pitaju kako je u samo dvije godine mogao doći do toga da se raznese kao “smertnik”, odnosno bombaš samoubojica suludih sjevernokavkaskih radikalnih islamista koji žele “čisti muslimanski Kavkaz” - Emirat Kavkaz na čijem je čelu bezočni inženjer graditeljstva, Čečen Doku Umarov , najtraženiji terorist Rusije. Nakon što sve potrage za sinom nisu dale rezultat i kada je postalo sasvim jasno da se nespokojni Pavel priključio eskstremnim islamistima na ruskom sjevernom Kavkazu, roditelji su mu poslali videoporuku. Slomljeni, u 16 minuta obraćanja često ponavljaju jedno te isto. I mole Pavela da se vrati “jer na tebi nema krvi” te mu govore da ga ni policija neće progoniti. Tata spominje da ima slabo srce, da je dijabetičar, mama mu govori: “Ne griješi, sine, nemoj ići protiv roditelja”.

I Pavel se javio videouratkom koji je snimio u produkciji Vlajat Dagestana (vilajetima se nazivaju “vjersko-administrativni” dijelovi virtualnog Emirata Kavkaz), a pripada Tamir-Han-Šuruhinskom džematu (džemat za muslimane predstavlja temeljnu, osnovnu i najmanju organizacijsku jedinicu). Pavelu, u čijoj je pozadini crna zastava s natpisom iz Kur’ana, počinje svoju dramatičnu komunikaciju s očajnim roditeljima. Izgleda smireno, iako se ponekad učini da mu je neugodno. Povremeno spušta pogled, a sam se sebi nasmije kad izgovori “muslimani vjernici” pa se ispravi da su naravno svi muslimani vjernici.

“Isprva nisam želio gledati vašu poruku. Prepričali su mi je braća. Bojao sam se da ću oslabiti, da ću se raspekmeziti. No, nakon što sam povukao snagu iz Kur’ana, pogledao sam. Meni Alaha nitko ne nameće”, kaže Pavel i ističe da su mnoga njegova braća ostavila svoje obitelj i “otišla u iskušenje džihada”.

“Teško nam je gledati snimke roditelja koji plaču, kažu da će se ubiti ako se ne vratimo. Ali Alah nas hrabri, čeliči i kali. Ne vjerujte svemu što govore na televiziji o islamu i muslimanima.Mi ne ubijamo djecu. Ali ovdje vidim puno djece koja plaču za svojim očevima.”

Izvor: http://www.jutarnji.hr/videoporuka-bombasa-samoubojice---mama-i-tata--zao-mi-je-sto-placete--ali-zelim-alaha-uciniti-sretnim-/1151504/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.