Svećenik pomogao djevojci u prometnoj nesreći

13.08.2013.

Mlada Katie Lentz konačno zna ime katoličkog svećenika koji joj je pomogao nakon što je doživjela prometnu nesreću na autocesti u američkoj državi Missouri. Radi se o ocu Patricku Dowlingu, koji je sam objavio priču o tome kako je unesrećena djevojka bila zarobljena u gotovo posve uništenom automobilu, a spasioci je nikako nisu uspijevali izvući.

„Umirio sam Katie i pomolio se s njom, a zatim sam se maknuo i vidio da i spasioci u tišini mole krunicu“, opisao je otac Dowling.

Ubrzo se udaljio te je svima ostala tajna tko je on i otkud se pojavio.

Spasioci su rekli da im je svećenik rekao da budu mirni i da će je sada uspjeti osloboditi.

Otac Dowling kaže da tu nema nikakve tajne, a posebno je pohvalio policajce i spasioce koji su zajedničkim naporima uspjeli spasiti 19-ogodišnju djevojku.

"Morate znati da je tamo bilo jako puno ljudi i svi su molili... za njezino ozdravljenje i spašavanje. Ja sam se tek našao tamo, kao odgovor na njihove molitve", skromno je rekao svećenik na brojne upite novinara.

U nastavku slijedi njegov cijeli opis događaja:

„Služio sam misu i dok sam se vraćao vidio sam prometnu nesreću. Policija je preusmjeravala promet. Kad sam se približio slupanom automobilu, stao sam i zamolio šerifa da dođem na mjesto nesreće. Pomolio sam se s Katie. Zatim sam se maknuo i vidio da spasioci čekaju sa strane i u tišini mole krunicu. Otišao sam kada je heliopter odvezao djevojku. Posebno me zadivila smirenost dvojice policajaca koji su posve vladali situacijom. Svi su radili potpuno usklađeno na spašavanju. Vjerujem da su bili prisutni i anđeli, i stoga posebno zahvaljujem vatrogascima, policajcima, liječnicima i svima drugima koji su pomogli. Neka Bog blagoslovi njihov rad“, napisao je otac Dowling.

Katie Lentz oporavlja se u bolnici.

Izvor: Laudato/CNN

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.