Novi glavni urednik Radio Marija BIH

28.05.2013.

Sredinom mjeseca svibnja u Radio Mariji BiH došlo je do promjene glavnog urednika. Dosadašnji urednik, vlč. Ivo Jezidžić, službenim dekretom premješten je na službu kapelana u župu sv. Luke Evanđelista – Novi grad u Sarajevu. Službu glavnog urednika Radio Marije preuzeo je p. Mato Anić, isusovac na službi u župi sv. Ignacija Lojolskog – Grbavica u Sarajevu.

P. Mato Anić

„Sa dvije godine dijete već govori, pita i sluša. Hoda i pada. Ja sam mladi Sarajlija. Star tek dvije godine. Malo upoznao grad i ljude i nije puno ako se izuzmu 48 godina koje sam proboravio u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji i Italiji. U svim tim državama sam ponešto učio, primao i davao.

U Krepšiću, pokraj Brčkog završio sam osnovnu školu, u Brčkom srednju, u Zagrebu počeo studij Poljoprivrede pa nakon godinu dana promijenio zanimanje i stupio u Družbu Isusovu. Novicijat u Splitu, filozofija i teologija u Zagrebu, prve pastoralne godine kao svećenik imao sam kao odgojitelj u Zagrebu u Malom dječačkom sjemeništu, potom postdiplomski studij u Rimu, nakon čega godinu dana predajem na našem fakultetu, pa pet godina kao župnik u Beogradu, nakon kojih istu službu vršim u Rijeci tri godine, pa godinu dana na relaciji Dubrovnik - Boka kotorska, poslije kojih sam opet dvije godine u Zagreb na socijalnom polju i konačno evo me u Sarajevu.

Mariju poznajem malo, radio nimalo, no znam da će se to mijenjati: vremenom ću reći radio poznajem malo a Mariju nimalo.

Zahvaljujem uzoritom kardinalu na dekretu za ovu službu, Provincijalu na imenovanju, upravi Radio Marije na povjerenju i vlč. Ivi na posredovanju svoga iskustva.

Zajedno sa suradnicima potrudit ćemo se odgovoriti naravi i poslanju Radio Marije koju ima u Bosni i Hercegovini danas i sutra“.

Vlč. Ivi zahvaljujemo na zalaganju i vremenu posvećenom Radio Mariji, a p. Mati želimo obilje Božjeg blagoslova u daljem radu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.