BENEDIKT XVI. PORUČIO VJERNICIMA: BOG NAS LJUBI I UVIJEK VODI CRKVU!

27.02.2013.

"Nastavit ću put Crkve posvećen u molitvi. Sjetite me se pred Bogom i molite se za kardinale koji su pozvani na zadaću odabira novog nasljednika", poručio je papa Benedikt XVI. na posljednjoj općoj audijenciji u Vatikanu održanoj u srijedu, 27. veljače, na kojoj se okupilo više od 150 tisuća vjernika.

"Kroz osam godina svaki dan sam osjetio da mi je Gospodin blizu. Papino srce širi se cijelom svijetu", poručio je Benedikt XVI.

U svom govoru Sveti Otac osvrnuo se i na 19. travnja 2005. kada je izabran za Papu. Kako je rekao, prihvatiti papinsku službu bio mu je veliki teret, ali Gospodinu je povjerio da će na Njegovu riječ baciti mreže.

„Nikad se nisam osjetio sam. Moja zahvala ide svakom. Papa pripada svima i zauvijek“, nadodao je Papa pojašnjavajući da se ne vraća u privatni život nego na nov način ostaje uz Krista raspetog.

"Bila je to dionica povijesnog puta Crkve koja je imala trenutke radosti i svjetla, ali i teške trenutke; osjećao sam se poput svetog Petra i apostola na lađi na Galilejskom jezeru: Gospodin nam je dao mnogo sunčanih dana i laganog povjetarca, dana u kojima je ulov bio obilan; bilo je međutim i trenutaka u kojima se more uzburkalo i zapuhao protivan vjera, kao u čitavoj povijesti Crkve, i činilo se da Gospodin spava. Ali uvijek sam znao da je u toj lađi Gospodin i uvijek sam znao da lađa Crkve nije moja, nije naša, već je njegova i on neće dopustiti da potone; on je taj koji je vodi, nesumnjivo također uz pomoć ljudi koje je izabrao, jer je tako htio", naglasio je Benedikt XVI.

"Posljednjih sam mjeseci", nastavio je Papa kojeg su u katehezi vjernici više put prekidali burnim pljeskom i poklicima oduševljenja, "osjetio da su mi snage oslabile, i tražio sam ustrajno od Boga, u molitvi, da me prosvijetli svojim svjetlom da donesem najpravedniju odluku ne za moje dobro, već za dobro Crkve. Učinio sam taj korak u punoj svijesti o njegovoj ozbiljnosti kao i novosti, ali s dubokim mirom u duši. Ljubiti Crkvu znači također imati hrabrosti donijeti teške, bolne odluke, imajući uvijek pred očima dobro Crkve a ne nas samih."

"U Godini vjere osnažimo svoju vjeru i potražimo pouzdanje u Gospodinu, povjerimo se Njegovom zagrljaju. Bog nas ljubi!", istaknuo je Sveti Otac.

"Srdačno pozdravljam sve hrvatske hodočasnike! Dragi prijatelji, hvala na vašoj ljubavi i blizini. Pod zaštitom Majke Marije, ostanimo povezani u molitvi i vjeri u Krista Uskrslog. Rado blagoslivljam vas i vaše obitelji. Hvaljen Isus i Marija!", rekao je Papa u pozdravu hrvatskim hodočasnicima.

Joseph Ratzinger će u četvrtak, pošto se pozdravi s kardinalima, napustiti Vatikan, bez posebne svečanosti i kao "Njegova Svetost Benedikt XVI., papa u miru" posvetiti se molitvi i pisanju u svojoj ljetnoj rezidenciji Castel Gandolfu.

Izvor: Laudato

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.