GENERAL ZAMOLIO ZA DISKRECIJU KAKO BI MOGAO U PRIVATNOSTI OTIĆI NA GROBLJE

21.11.2012.

General je novinare zamolio za diskreciju kako bi mogao u privatnosti otići na groblje.

Ja sam čovjek mora. Moji su bili ribari i težaci - rekao je general Gotovina nakon što se oko 14 sati pojavio pred novinarima izašavši iz kuće koju su mu za vrijeme progonstva i pritvora u Haagu u Pakoštanima izgradili njegovi suborci i prijatelji.

Ispričao se novinarima na čekanju, a potom spremno odgovarao na pitanja potvrđujući da je sretan što se konačno vratio svojoj kući i došao na more.

- Dojmovi sa dočeka su super. To su moji prijatelji i ja sam s njima i uz njih bio cijelo vrijeme. Doček u Pakoštanima bio je baš kao što smo i očekivali, možda baš i ne takvu naglost, ali to je taj južnjački temperament kojem ponekad treba spuštati loptu na zemlju, no ipak je sve bilo krajnje u redu - rekao je general Gotovina kojeg su novinari upitali što misli o objavi registra hrvatskih branitelja.

- To su političke teme. To priprada politici, a ja sam običan građanin kao i svaki od vas. Ja dajem potporu Vladi, to su institucije. Narod bira i građani biraju i kad su izabrani izabrala ih je većina. To je ta Vlada i uživamo u svakom dobrom potezu - rekao je Gotovina koji je zatim upitan da opiše kolika je razlika sada kad je u svojoj kući od vremena kad je bio u zatvoru haaškog suda.

Rekao je kako treba uvijek gledati naprijed i da je on uvijek vjerovao ne prepuštajući se pesimizmu te da se na kraju došlo do cilja i da je to poglavlje sada zatvoreno.

Rekao je da će se sada posvetiti svojoj obitelji i prijateljima.

S novinarima je razgovarao i generalov odvjetnik Luka Mišetić koji je rekao da mu je bila čast sudjelovati u fešti koju su priredili Pakoštanci i njihovi gosti. Potvrdio je da će u petak podnijeti prijavu protiv Carle del Ponte.

- Tužiteljica ne smije izvoditi tvrdnje da je netko kriv nakon presude i to je prekršaj kodeksa. Ona sada kada joj stvari ne idu u prilog dovodi u pitanje rad haaškog tribunala i to je nedopustivo. Stoga ćemo je prijaviti švicarskoj komori - rekao je Mišetić.

A nakon što je jučer Boro Gotovina rekao da će njegov brat general Ante Gotovina danas posjetiti grob oca Mile u Pakoštanima, pred kućom hrvatskog generala okupili su se brojni novinari.

Gotovina im je poslao kolače te ih zamolio za diskreciju kako bi mogao u privatnosti otići na groblje.

Podsjetimo, generalov otac Mile preminuo je 2008. godine, dok je on još bio u Haagu. Iako je general Gotovina mogao zatražiti puštanje na pogreb, on to nije učinio napomenuvši da ne želi narušiti dignitet očeva posljednjeg ispraćaja.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.