Biskup prikupio 10.000 dolara za bogoslove trčeći maraton

13.11.2012.

Američki biskup Thomas John Paprocki istrčao je Rock'n'Roll maraton u St. Louisu za četiri sata, 22 minute i 53 sekunde. To mu je bio 19. maraton.

"Bio sam 743. od ukupno 1.749 sudionika", poručio je biskup Paprocki svojim suradnicima u Katoličkom pastoralnom centru u Springfieldu. Za dodatnu pohvalu je i što je među 25 sudionika svojih vršnjaka bio čak peti.

"Presretan sam kad završim utrku, osjećam se ispunjenim i samo želim pasti na koljena i zahvaliti Bogu na njegovom milosrđu", kaže biskup Paprocki.

Biskup Paprocki priključio se timu LIFE Runners (Trkači za život), koji je jedini pro-life maratonski tim u SAD-u, a na ovoj utrci sudjelovalo ih je 245 iz 24 savezne države. "Dok sam trčao, cijelo sam vrijeme molio krunicu sa svojim kolegama te više od 200 Zdravomarija."

Paprocki se počeo baviti trčanjem još kao sjemeništarac kako bi u zdravom tijelu održao zdravi duh. Zaređen je 1978., a biskup je postao 2003. "Trčanje mi pomaže u očuvanju zdravlja, ali otkrio sam i duhovnu i mentalnu dobrobit svega toga."

Prvi maraton istrčao je 1995., a osim u SAD-u, trčao je maratone u Rimu, Dublinu i Ateni. U sve te godine sudjelovanja u utrkama, prikupio je gotovo 300.000 dolara koje je donirao čikaškoj bolnici koja pomaže siromašnima te svojoj biskupiji za obnovu katedrale.

"Maraton je vrlo ponizno iskustvo jer shvatiš da ga ne možeš istrčati bez Božje pomoći", rekao je biskup.

Ovaj je maraton odlučio istrčati kako bi prikupio novac za obrazovanje bogoslova. "Moj maraton potpore za svećenička zvanja dobio je čak 10.000 dolara te sam zahvalan svima koji su donirali novac za obrazovanje budućih svećenika u našoj biskupiji."

Biskup Paprocki već se priprema za svoj 20. maraton, u jesen iduće godine. Trčeći s timom LIFE Runners kaže da podupire sve njihove pro-life akcije, ali želi pomagati i bogoslovima za koje bi volio da mu se i pridruže u budućim utrkama.

Izvor: CNA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.