Položio zavjete siromaštva, čistoće i poslušnosti Napustio bejzbol da bi bio redovnik

05.10.2012.

Amerikanac Grant Desme, bivši profesionalni igrač bejzbola, prošlog je tjedna položio zavjete siromaštva, čistoće i poslušnosti u opatovini svetoga Mihaela u Kaliforniji, prenosi portal laudato.hr. „Bio sam dobar u bejzbolu, ali sam htio 'ići u dubinu stvari'. Jako volim bejzbol, ali težim za nečim višim. Nisam bio u miru tamo gdje sam bio i nije mi žao što sam ga napustio“, priznao je 26-ogodišnji bivši igrač u intervjuu za BBC News.

Bejzbol je počeo igrati već sa četiri godine. Oduvijek mu je to bio san jer je htio slijediti svojega djeda koji je također bio profesionalni igrač. U srednjoj školi osvojio je nagradu MVP za najvrijednijeg igača te je bio igrač godine na prvoj godini fakulteta na Sveučilištu Kalifornije. I kao profesionalni igrač u sportskom klubu Oakland Athletics, ponovno je dobio nagradu MVP.

Početkom 2010., s 23 godine i ugovorom od 430.000 dolara, Grant Desme bio je među kandidatima za veliku ligu (Major League Baseball) u Kaliforniji. Međutim, mladi igrač u svom je srcu imao druge želje te je u siječnju iste godine najavio svoj odlazak.

Njegov novi životni put započeo je u opatovini svetoga Mihaela u Silveradu u Kaliforniji, gdje je živio dvije godine kao novak. Nedavno je položio zavjete siromaštva, čistoće i poslušnosti i sada je pred njim osam godina do svećeništva i trajnih zavjeta. Od sada nadalje svi ga mogu zvati fra Mateo.

„Imao sam sve što sam poželio, ali to nije bilo dovoljno“, ispričao je Grant u intervjuu za Yahoo Sport News. „Uspjeh u sportskoj karijeri bilo je ono što sam oduvijek želio i ostvario sam to. Trebao sam biti vrlo sretan, ali nisam bio. Zapitao sam se - što se događa - i osjetio da postoji više. Zapravo, Bog je bio tamo i kucao na moja vrata“, rekao je Grant. Priznao je i da mu u ove dvije godine nedostaju prijatelji i obitelj, ali kaže: „Religiozni život je Božji poziv“.

Autor: laudato.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.