SKAC te poziva!

03.11.2011.

…onoga tko je izgubio ovu molitvu:
Ne dam da ovaj svijet ide natrag. Ne zelim samo promatrati kako stvari idu naopako. Ne pristajem ni na to da se samo ja spasim, niti da moje molitve Bogu idu samo za mene. Zelim i ja stati u red dragovoljaca koje ce u svom srcu pred Boga donijeti sve one koji bez njega za smislom zivota vape: osamljene, nesretne, narkomane, za drugim vjerama zastranjene, u okultizam ogrezle, za ovisnostima pomamljene, sve nesretne, sve koji zapravo ne znaju što cine. Boze, ako si mi u prvim poglavljima Biblije povjerio ovaj svijet, tom ovlascu ja Tebe pozivam u njega: dodzi, i ispuni Nebeskim Duhom danasnje mlade – moje kolege i kolegice… Toliko ih je koje susrecem posvuda kamo god krenem… Toliko ih je koji su povjerovali da nemas sto dati. Toliko ih je koji u duge stranputice srljaju.
Je li to i tvoja molitva? Ako jest, dodzi na studentsku Misu petkom u Bazilici da kao Abraham, kao Mojsije i kao Krist stanemo pred Oca nebeskog, i pozovemo ga u nase vrijeme i nase zivote. Nas Bog je velilk! Dodzi i reci to svojim dolaskom!

Bazilika Srca Isusova, petak, 20:30 h.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.