Tragovi SDM-a na stanovnicima Madrida

25.08.2011.

Evo jednog predivnog svjedočanstva kojeg nam je naša prijateljica poslala.

Danas sam upoznala vlasnika jednog dućana sa suvenirima na Gran Via koji me je jako impresionirao stoga bih željela podijeliti njegovu priču s vama. Kad sam ušla u dućan rekao mi je: la tienda, me dijo:

"Znaš što?Ovaj tjedan upoznao sam osobu Isusa Krista. Već više od godinu dana pripremam dućan za SDM, ne s željom da bi ga dobro uredio zbog dolaska Pape već s ciljem da zaradim što je više moguće novca od toliko stranaca ovdje u Madridu. No kad su stigli toliki mladi tako obrazovani i dobro odgojeni, toliko sretni – promijenili su moj život. Bio je to jedan snažan razgovor iz dubine srca. Mladi iz čitavog svijeta pričali su mi o Bogu, radosti i miru koji im On donosi i shvatio sam koliko sam vremena izgubio i potrošio ne upoznavši Isusa.Ne želim provesti ni jedan trenutak više ne djelivši ga s mojim novim prijateljem kojeg sam susreo u Gospodinu. Već tri dana radim po 18 sati bez prestanka jer to želim maksimalno proživjeti.
Upitala sam ga bi li mu mogla pokloniti nešto sa SDM-a te mu ponudila crvenu uzicu za akreditacije na kojoj piše: Svjetski dan mladih Madrid 2011. i odgovorio mi je:

"Sestro, nema većeg ni ljepšeg poklona od onog kojeg sam dobio od mladih iz čitavog svijeta ovog tjedna”

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.