Financijski stručnjak SDM

10.08.2011.

Karolina Palomino, Brooke struci, surađuje u izradi slika od Svjetskoga dana mladih
Karolina Palomino stigao u Španjolskoj prije 10 godina iz Cartagena de Indias (Kolumbija). Koristi se za znati svijet, ona se preselila u glavni grad posvetiti puno vremena za svoju struku: Finance. Nakon rada kao Brooker, kriza utječe na sektor i smanjuje tempo života neustrašive, koji mu je dao malo vremena da razmislite što će biti njegov sljedeći korak poduzeti.

Jedan dan u lift, on se podudara s Conchita, damu koja se sastao svaki ponedjeljak u zgradi sa skupinom od 20 entuzijasta koji čini šivanje krpe za liturgijski čin JMJ (čišćenje, tijelo, i bijele stole ljubičasta krpe za oltar, lopatice, ...). Caroline je iznenadilo nepoželjnih prijedlog koji je napravljen u cilju surađivati s njima, ali nije mogao odbiti: "Ja sam naučio šiti kad mi je bilo samo 10 godina i to mi daje način da se opustite. Kad sam čuo veliki razlog zašto je ona šivala, shvatio sam da je to izvanredno djelo.

"To mi je dao mir i spokoj"

Za Carolina, imenovanje ponedjeljka pretvorena u nešto što donosi mir i to mu je dopustio mu da bi njegov život gospodine: "Mi smo žive u oblaku, a mi izgubiti trag o tome što je doista važno, i to nas podsjeća da smo legat, legat treba gledati poslije i prenijeti na buduće generacije. "

"Mladi moraju znati dana. Ovo je jedinstvena prilika za mnoge mlade osobe mogu doživjeti istu poruku, da nitko ne osjeća sama. To je velika pomirenje ljudi iz različitih mjesta na Zemlji koji su očito različiti, ali imaju mnogo toga zajedničkog s točke duhovnog života.

O vrijeme provedeno s ženama različite dobi koji ispunjavaju tjedno šivati, kolumbijski je rekao: "Oni, sa svojom mudrošću i iskustvom, poslati mir, znaju razumjeti i objasniti što se događa vani. Al Kada sam slušati, shvaćam koliko je moja majka bila u pravu, koji žive između Kolumbije i SAD-u kada sam bio daleko, ona me je molio da pročitate Bibliju, ne zaboravite na molitvu.

Carolina kaže: "Svaki dan se sastao s generacije. Postoje žene svih dobi, od bake do djevojke. Mnogo puta želimo nastaviti tako moramo se sjetiti da smo u ljudi i 9 sati oni ručati.

Rad se mora nastaviti

Nakon toga iskustva, Karolina ostvaruje važan posao kao što se provodi kroz 'šivati i pjevati ". "To mora nastaviti, bez crkve, bez potrebne materijale kako bi i dalje ovu uslugu kao što je važno za sve nas." San sumnje, ovo iskustvo je obilježen i sada je sigurno: ". Želim nastaviti sve dok ja mogu učiniti"

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.