Svjetski dan mladih: nula trošak za porezne obveznike više od 100 milijuna Dolar Ekonomski Poticaj za Španjolsku

13.07.2011.

Svjetski dan mladih je self-financira se iz doprinosa od hodočasnika (70%), uz tvrtki i pojedinaca (30%) Svjetski dan mladih ima podršku vlade i gotovo sto korporativni sponzori Na temelju štednje i transparentnosti, javnog natječaja sustav dodjeljuje 90% ugovora na španjolski tvrtkama Madrid, 7 lipnja 2011 - aktivnost generirani od strane Svjetski dan mladih (svjetski dan mladih) u Madridu će se podrazumijeva "nula trošak za poreznog obveznika i više od 100 milijuna dolara ekonomski poticaj za Španjolsku ", izjavio je Fernando Gimenez Barriocanal, glavni financijski Direktor Svjetskog dana mladeži. Od tog iznosa, procijenjeno je da je "o 50 milijuna će doći iz inozemstva i da će ostati u Španjolskoj. "Ova prednost je dodao na međunarodni utjecaj koji će imati Španjolska, sama pokazuje da se zemlja stanju organiziranja i privlači više od milijun mladih ljudi iz širom svijeta. Podsjećajući da je svjetski dan mladih je self-financira doprinosima hodočasnika (70%) u Uz one iz tvrtki i pojedinaca (30%), Gimenez Barriocanal izrazio zahvalnost za potporu od vlade i stotine korporativnog sponzora. Kao što je poznato, Vlada Španjolske je prozvan svjetski dan mladih "Događaj iznimne javnog interesa", što podrazumijeva porezne olakšice za sponzora. Te porezne olakšice za tvrtke koje podrazumijevaju korist za cijelu naciju: u smislu bačve samo u slučaju Svjetskog dana mladih, više od 25 milijuna eura bit će dobio u odnosu na 18 očekuju da se zaustavi primanja u poreznim poticaja. Drugi važan nalaz je da je sustav javnog natječaja je konačno nagrađena 90% ugovora na španjolski tvrtke. Informacije o natječajima dostupno je na www.madrid11.com/concursos-proveedores . Štednje i transparentnost Glavni financijski direktor Svjetskog dana mladih istaknuti korištenje štednje i transparentnost u gospodarsko upravljanje, s "ciljem potrošnje kao malo god je to moguće i prikupljanje sredstava kao što je to potrebno, a postizanje maksimalne uštede na svim rashodima. "U tom smislu, pojasnio je, cilj je da se" Posebno fleksibilan proračuna, jer postoje još nekoliko natječaja za dodjelu u lijevo što je naš cilj je smanjenje početne procjene. "Imajući to na umu, on je ponovio procjene podnijeti mjeseci prije od oko 50 milijuna eura za glavnim naslovima. Doista, ovaj će odjeljak biti inovativni sustav u odnosu na prethodnu svjetski dan mladih u. Više od 1.600 restorana u Madridu će sudjelovati u hranu program koji će hraniti 400.000 mladih ljudi tijekom tjedna svjetski dan mladih. Juan Carlos Jaureguízar, direktor obrok Podrška za Svjetski dan mladih, rekao da "će to omogućuju mnoge male tvrtke diljem grada da sudjeluju u pogodnosti koje će biti generiran. " Gotovo 100 tvrtki koje su ušle u svjetski dan mladih sponzorski program. "Ove tvrtke podršku svjetski dan mladih pružanjem usluga u naturi ili sudjeluju u pokroviteljstvom programa zakonom ", uvjereni Barriocanal Gimenez. sudjelovanje svih vrsta poduzeća, kao i rad stotina volontera, odražava "viziju da svjetski dan mladih je projekt koji uključuje cijeli društvu ", zaključio je svjetski dan mladih je financijski direktor. Nekoliko medija pomažu ponuditi zraka vrijeme kako bi se oglašavati za svjetski dan mladih. To je omogućilo svjetski dan mladih uštedjeti više od dvije milijuna eura. U nenovčanih priloga za svjetski dan mladih dolaze iz rada volontera organizacija i mreža župa i škola ili obitelji nude svoje objekata i domova za hodočasnike iz cijeloga svijeta. Novi upisi kampanja Organizacija je sada kanaliziranje napore da se više ljudi - osobito Španjolski mladih - da se registrirate. Jedan od razloga zbog kojih registracija zatražio je u cilju surađivati u Fond solidarnosti, koji omogućuje mladim osobe bez sredstava za sudjelovanje Svjetski dan mladih. Do danas, 780.000 € su su distribuirani i cilj je doći do lik od 2 milijuna eura. Iz tog razloga, kampanja je pokrenuta, s dva mjesta (25 "i 45 "), sa sloganom:" Postoje vlakovi koji prolaze samo jednom u životu "Tijekom. 50 ljudi su bili uključeni u snimanje. Kampanja ima pjesmu (Dobiti na!), Napisao je tim za marketing i kampanje za Svjetsko mladih Dan i volontera. Gabriel Gonzalez-Andrío, direktor marketinga za Svjetski dan mladih 2011, objasnio da je "s ovom kampanjom želimo prenijeti metaforički kontrast između onoga što to znači da putuju sami u ovom životu stihova sposobnost Udio i Uživati ovaj put s drugima. "" Zanimljivo je da, mjesto je snimio 12 do 5 sati ujutro, s više od 25 volontera, u Pinar de Las Rozas stanica ", rekao je.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.