Svi krajevi Hrvatske ujedinjeni u radosti Papina dolaska

03.06.2011.

Poruke Papi

Jedan dan nas dijeli od prvog pastoralnog pohoda pape Benedikta XVI. Hrvatskoj. U radosnom iščekivanju uzvišenog gosta poruke razdraganih građana ne prestaju pristizati u našu rubriku: „Poruke Papi“ na papa.hr-u.

Katica Šarlija izrazila je svoju dobrodošlicu riječima: „Neizmjerno sam sretna zbog dolaska Svetog Oca, pape Benedikta XVI., u Hrvatsku. Želim mu iskrenu dobrodošlicu!“

Za Papa.hr prisjetila se pohoda blaženika Ivana Pavla II. Hrvatskoj: „Ovih se dana sjećam i pohoda njegova blaženog prethodnika i susreta s njim u Mariji Bistrici i Osijeku na kojima sam bila. Meni je to osobno bilo veliko ohrabrenje, a već sada osjećam da će to biti i ovaj Papin pohod! U njegove molitve i molitve cijele Crkve polažem našu domovinu Hrvatsku, a posebno svoju župu i selo Samaricu. Radosna srca iščekujem nedjelju i svetu misu na hipodromu!“


Čudni su i nepredvidljivi putevi Gospodnji

Iako je mislila da je nemoguće zamijeniti Ivana Pavla II, koji ju je pratio kroz većinu njezina života, Aniku Sačić iz Jakopovca, osvojio je trud pape Benedikta XVI. i ljubav prema Crkvi: „Vaša sposobnost da unatoč svojoj učenosti i inteligentnosti zadržite onu pravu dozu dječje jednostavnosti, to je odlika velikih ljudi.“

„Trideset i dvije su mi godine i zapravo sam krštena pod imenom Anica, ali me prijatelji zovu Anika. Nezaposlena sam zbog zdravstvenih problema i zapravo zbog poteškoća u zdravlju nikad nisam radila u struci, administrativna sam tajnica. No, Bogu je sve moguće. Iako me 'svijet' proglasio nesposobnom, Bog me učinio sposobnom za žrtvu i za rast u vjeri. U svojoj Varaždinskoj biskupiji završila sam formaciju za animatora mladih i u svojoj filijali sam s Isusom šest godina pripremala i vodila susrete mladih. I bilo je to prekrasno, bogato vrijeme. Suradnica sam malog tečaja kršćanstva i Kursilja; i s voditeljem tečaja vlč. Najmanom i ostalim suradnicima održavamo radionice za krizmanike i njihove roditelje po našoj biskupiji. A milošću Božjom, upisala sam i studij hagioterapije, koji vodi Vaš suradnik u struci prof. Tomislav Ivančić. Eto, doista su čudesni i nepredvidivi putevi Gospodnji. Unatoč svih oluja i poteškoća, mogu zajedno sa sv. Pavlom reći: 'Mogu sve u Onome koji me jača.'“


Neraskidiva veza Svete Stolice i Hrvata

Željka Kraljić iz Šibenika izrazila je svoju radost povodom Papina pohoda riječima: „Dragi Sveti Oče, velika mi je radost što dolazite u našu dragu domovinu Hrvatsku. Ponosna sam što mogu reći da sam tako radosno dočekivala i našeg blaženog Ivana Pavla II. kad je dolazio u ljubljenu zemlju Hrvatsku, kako je nazvao našu domovinu za vrijeme svog posjeta. Mi Hrvati uvijek smo bili odani Svetoj stolici i papi. Živim u gradu Šibeniku. Naša biskupija ide da vas dočeka u Zagrebu kao i vjernici diljem naše domovine.“

Autor: M. V.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.