Molitva slavonskih tamburaša za Papu

29.05.2011.

Javio nam se tamburaški sastav „Slavonski san“ sa željom da jednu, nekom neobičnu molitvu, ali molitvu „običnog“ naroda objavimo na stranici Papa.hr. Pjesma opisuje svakog čovjeka, malog grešnika, koji ne izdvaja dovoljno vremena za Boga, ali zna da je Bog uvijek uz njega, da ga neće nikada napustiti.

Slušajući pjesmu, svi ipak, shvate poruku, zapitaju se i sigurni smo posvete svoje vrijeme za molitvu Bogu. Tamburaši vjeruju da i Benedikt XVI. razumije „bećare“ poput pokojnog pape Ivana Pavla II. koji je u gradu Đakovu stavio šokački šešir. Pjesma je izvedena ove godine na Tonka festu, duhovnom festivalu u Ogulinu.

BEĆARSKA MOLITVA
„Slavonski san“
E, moj Bože ne pitaj me zašto
odavno ti ne dolazim ja
ni molitvom niti pjesmom nekom
nekad bećar pretjerati zna.
Meni noći prolaze prebrzo
dani moji vjetrom odoše
imam želju smirit srce svoje
reći: Bože, tebi vraćam se.
Ja te molim, ja te molim
tebi sve je moguće i znano
zašto srcu mome bećarskome
lutanje je od rođenja dano.
Ja te molim, ja te molim
da na mene svrneš pogled svoj
i napraviš tamo negdje gore
za bećara ovog rajski šor.
E, moj Bože, kad bi samo znao
kako nebo sad mi je daleko
kad ga gledam ja iz šora svog,
šora svoga, duše nemirne.
Sad bih dao lutanja i zore
da ja vidim rajski ružmarin
a po njemu kapi vode svete
što padaju po mojoj tamburi.

Jedini papa sa šokačkim šeširom
Đakovčani se rado prisjećaju geste blaženog Ivana Pavla II. tijekom njegova posjeta Đakovu u sklopu trećeg pastoralnog pohoda Hrvatskoj 2003. godine. Tada papa iz đakovačke katedrale nije izišao s tijarom, biskupskom mitrom, nego je stavio šokački šešir kao znak da iako ga nazivaju „velikim“, on je mali čovjek koji ostaje zajedno s Đakovčanima. Kao znak pažnje i zahvalnosti papi što je došao u Đakovo, đakovački i srijemski biskup Marin Srakić i đakovački gradonačelnik Zoran Vinković otkrili su u subotu 7. svibnja 2005. u Đakovu postavljenu ploču s natpisom ulice pape Ivana Pavla II. na zgradi tadašnje Slavonske banke. Danas Grad Đakovo i svi građani uzvraćaju ljubav i zahvalnost papi koji je odabrao njihov grad kao jedan od 650 gradova koje je posjetio tijekom svog dvadesetogodišnjeg pontifikata.
Autor: P.M.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.