Vjernici ispred ostataka Ivana Pavla II

02.05.2011.

Nakon mise zahvalnosti uzima se protok hodočasnika u St. Peter's Basilica da častimo relikvije Ivana Pavla II. Jučer je bilo više od 250 tisuća vjernika koji su molili pred posmrtni ostaci Blažene. Vatikanskoj bazilici će ostati otvorena do 17,30 i 16 se očekuje da će posljednja moljenje krunice. Servis Amedeo Lomonaco: RealAudioMP3

Deseci tisuća vjernika koji i danas čekaju svoj red za ulazak u baziliku. Nedaleko od ostataka pape Ivana Pavla II, ostavivši neke pisma, razglednice, cvijeće, svijeće i druge predmete. Znak križa, molitva i izgled, uvijek usmjerena na plijen nova blaženica, prateći njihov posljednju počast Ivanu Pavlu II. Slušamo svjedočanstva okupili jutros u St. Peter's Square:

R. - Sjećam se kad je došao u Varšavi u 1979 i proglašena intenzivne riječi, tražeći Duh Sveti može promijeniti našu zemlju, koja je još uvijek pod totalitarnim komunističkim režimom, ali to nije najvažnija stvar za mene. Najvažnija stvar je njegova vjera, jer to je sveto, a nije sveto jer je promijenio nešto u svijetu, ali zato je privukao Gospodinu. Možemo reći da je Ivan Pavao II nam je donio mali komad raj ovdje na zemlji. Ovo je najbolja stvar: mi se uvijek mogao osjetiti blizu Bogu, jer on je bio, koji nas je vodio u Gospodinu. I za nas je ovo velika radost.

R. - Ja sam promijenio puno: Uvijek sam bio vrlo impresioniran. Upoznala sam ga nekoliko puta i uvijek je bio vrlo snažne emocije, ali ne samo emocija, čak i nešto što ostaje primjer da je teško. Mislim da je ovo vrijedi i za svakog čovjeka. Slika Sjećam se jednog od njegovih očiju uvijek svijetli i pun ljubavi.

R. - Za ljude Bog je veliki dar da je imao Ivan Pavao II, Papa s kojima smo rasli i mi susreli sveca. To je ono što nas ispunjava radošću i u isto vrijeme, želimo zahvaliti Gospodinu u ovom slavlju danas. Zahvaljujući Ivanu Pavlu II za sve što je učinio za Crkvu, za čovječanstvo i za svakog čovjeka koji je bio u mogućnosti da mu u susret, mu u susret i čuti njegovu riječ. Hvala to je znak Isusa među nama: to je stvar koja je dotaknuo moje srce previše.

R. - Ja sam poljski i otac za mene. To je zaista otac, koji je sada još bliže mom srcu i moj život. I sada vratiti na ono što je napisano pružiti život, čak i više, u meni svojim riječima i, iznad svega, osobe Ivana Pavla II.

R. - Ivan Pavao II nas podsjeća da smo svi pozvani na svetost: svetost je put koji daje smisao života.

R. - Vidjevši ga sretan je mogućnost za svakog od nas, tražeći njegovu pomoć da otvori vrata našeg srca Gospodinu. Ivan Pavao II je učinio u svom životu čin ljubavi za Gospodina. Mislim da je posebno za one koji trpe i za bolesne, one koji nose križeve svaki dan i mnoge velike nade. (Mg)

U bazilici svetog Petra u tišini hodočasnika koji dolaze ostataka nova blaženica je prekinut samo moljenje krunice. Jučer, kardinal Angelo Comastri, vikar Papa za državu Vatikan, predvodio marijanskih molitvenih od 18 godina, pozvao je vjernike da obitelji u spomen na dan beatifikacije, pretvarajući ga u "svjedočanstvo vjere." On je također podsjetio kako je papa Ivan Pavao II bio je povezan s krunicu:

"Mislim da je ova molitva najljepše dar koji možemo učiniti kako bi nova blaženica Marija da je on ljubio i volio Svete Krunice, kardinal je rekao u uvođenju meditacije o otajstvima svjetla. Mislim da je to također najbolji memorije koje mi može donijeti u naše domove. Dovesti krunicu kao molitvu opredjeljenje za ovaj mjesec u sve naše obitelji "

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.