Tjedan cijeloživotnog učenja.

16.07.2010.

Ovogodišnji Tjedan cjeloživotnog učenja obilježava se u Republici Hrvatskoj četvrti put, a treći ga put organizira Agencija za obrazovanje odraslih, sada Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa te Vijeća za obrazovanje odraslih.

Tjedan cjeloživotnog učenja 2009. godine obilježen je na nacionalnoj razini od 28. rujna do 2. listopada u 20 županija i Gradu Zagrebu te se provodio pod sloganom Dodaj znanje iskustvu! Obilježavanju Tjedna priključilo se više od 100 različitih institucija iz cijele države. Tjedan 2009. bio je uspješan nastavak obilježavanja Tjedna 2008. godine koji je proveden u četiri regionalna središta pod sloganom Uči i odluči! Aktivnosti su se provodile na sajmovima obrazovanja, okruglim stolovima, radionicama, predavanjima i sličnome.

Tjedan cjeloživotnog učenja 2010. provodit će se pod sloganom UKLJUČIMO S(V)E! od 8. do 15. rujna. Tjedan počinje obilježavanjem Međunarodnog dana pismenosti, koji se u svijetu obilježava od 1966. godine upravo na dan 8. rujna. Međutim, aktivnosti promocije cjeloživotnog učenja mogu se provoditi tijekom cijelog rujna.

Tjedan cjeloživotnog učenja i obilježavanje Međunarodnog dana pismenosti dio su mjera Programa gospodarskog oporavka Vlade Republike Hrvatske.

Obilježavanje Tjedna u Hrvatskoj poklapa se s Europskom godinom borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti, koju je proglasio Europski parlament u listopadu 2008. godine.

Zbog toga je tema vodilja ovogodišnjeg Tjedna potaknuti sudjelovanje u cjeloživotnom učenju, povećati svijest svih sudionika procesa obrazovanja, donositelja odluka i cjelokupne javnosti o problemima koje određene društvene skupine imaju pri pristupanju tom procesu, predstaviti rješenja i primjere uspješnog uključivanja socijalno osjetljivih skupina stanovništva te potaknuti dalji razvoj aktivnosti usmjerenih na uključenje svih građana u proces cjeloživotnog učenja.

Neke skupine stanovništva naročito su socijalno osjetljive u pogledu isključenosti iz procesa obrazovanja – osobe s niskom razinom temeljnih vještina, osobe s posebnim potrebama, dugotrajno nezaposleni, pripadnici manjina i drugi. Mogući odgovor na taj problem pruža cjeloživotno učenje.

Ističemo da je moguće odabrati teme i provoditi aktivnosti prema Vašem području djelovanja.

Moja preporuka:
Udruga Spajalica Nada
Predsjednik: Nada Matešić; 091/9078-759
e-mail: nada.matesic @gmail.com

ŠKOLA KREATIVNOSTI I UČENJA
Kroz vid druţenja pozivaju se svi ljudi (skupina ljudi koji su razvedeni, udovice-udovci, samci) dobre volje da kroz različite kreativne radionice i sadrţaje obogate svoj ţivot u pozitivnom i duhovnom smislu. Kreativni sadrţaji provode se kroz zabavni dio druţenja (ples, pjevanje, igre animacije), izlete (zbliţavanje i bolje upoznavanje samoga sebe a i druge oko sebe), sportske aktivnosti (jačanje tijela i duha, jačanje samopouzdanja, borba protiv stresa), kreativne radionice (psihološke teme vezane za svakodnevni ţivot kroz razgovor , jačanje roditeljstva-podrška, radionice o zdravlju i voĎenju zdravog ţivljenja te poticanju pronatalitetne politike, zabavne radionice), izrada raznih predmeta –osijećaj korisnosti i jačanje duhovne snage i volje. Udruga unazad skoro dvije godine biljeţi statistički lijep broj spojenih parova kroz ovakav vid druţenja. Udruga se bavi animiranjem ljudi, uzajamnim pomaganjem, meĎusobnom suradnjom za bolji i kvalitetniji ţivot. Kao pojedinac svatko od nas bi trebao imati i volju i poticaj rada na sebi i jačanju samoga sebe i ţelje da se aktivno uključe u rad Udruge a s time tvorimo lanac povezanosti, udruţenosti, pripadnosti, borbe protiv osamljenosti. Pomaganjem sebi i drugima oko sebe gradimo jaku kariku u društvenom pogledu. Pokrenimo se i krenimo od sebe i učimo svaki dan.
DATUM ODRŽAVANJA 09.09.2010.
CILJ DRUŢENJE I UČENJE o sebi i o drugima oko sebe,osvijestiti zajednicu, uzajamno pomaganje te meĎusobna suradnja.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.