Umro je velečasni Josip Frkin

12.07.2010.

Jučer je nakon duge i teške bolesti umro velečasni Josip Frkin koji je dugo bio župnik u župi Navještenje Blažene Djevice Marije u Velikoj Gorici.
Ne znam što napisat.
Moram priznat da me nije volio i da je čak htio da odem iz župe, ali nisam.
Sve sam mu odavno oprostio.
Bio je prvi svečenik Grada Velike Gorice u kojoj je službovao dugi niz godina i svi su ga poštivali.
Župa Kurilovac za koju se zalagao na žalost nije doživio.
Njegovi Velikogoričani su mu zahvali za sve što je napravio za njih i njihov grad. Bit će trajno zapisan u analima Grada Velike Gorice kao pošten i predan pastir crkve. Puno je toga napravio i da je mogao napravio bih još.
Osobno sam mu zahvalan za sve drage ljude koje sam upoznao u Gorici i on je zaslužan što mi je Velika Gorica i danas u srcu.
Misa zadušnica i sprovod je u četvrtak 15. srpnja 2010 u 16:30 sati u crkvi Svete Anastasije u Samoboru. Sprovod je odmah iza mise.
Velečasni Josipe.
Hvala Vam na svemu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.