Provjerni popis (check lista )

22 studeni 2018

nemam kvacice na tipkovnici !
ovo se cita u hip-hop beatu ;)

Kad u ovim mojim najboljim godinama
srce hoce ljubavlju da zatitra
shvatim da zbog nekih bolnih
ljubavnih saznanja i otkrica
u meni postoji za buducu ljubav
jedna ozbiljna check lista.

Srce skakuce,kemije ima no mozak kaze
hajde prvo provjeri jel kod lika sve sa liste stima.

Krenimo redom:
Zivis li s majkom odmah mi daj na znanje,volis li prirodu,
imas li svoje imanje,sto si zadnje procitao,gdje si se jucer skitao,
koristis li opijate i koje,places li ponekad,
pokazujes li jasno i glasno osjecaje svoje?

Razumijes li sarkazam il ti to uopce nije bitno...
Volis li zivotinje koja ti je omiljena hrana?Aha..
Glazba je meni full bitna,brzo nabroji
svoja zadnja tri hita sa repeata.
Kad si zadnji put sevio,koja ti je dala ,
jesi li player il romanticna budala ?
U krevetu sto te pali,bas me zanima jel ti veliki ili mali!?

Poticajan,zabavan,umjetnicka dusa,senzualan,muzevan,dobro znas kako se vegedish skuha...

Pitanja direktna i indirektna mijenjaju kemijsko stanje
kad dodjem do kraja liste leptiri se razbjezali na sve strane.
Idealista u meni me zbunjeno pita "kaj ti je bilo "
daj se pokupi kuci i iz ovog primjera nekaj nauci.

I tako ljubav bi se razigrala no tuzno u svom kutu duse cuci
sve dok jednog dana sasvim nova crtica na listu nije dodana.

U poluosvjetljenoj tami ,raspasoj vece,Dj glazbom galami,
na ples nas divlji mami ,u toj ekstazi slobode mi sudarimo se bez rijeci i bez pitanja ...u toplom zagrljaju slutim bez provjere check liste , cek cek svidjas mi se ...nekak mi povjerenjem dises...

I tak...dogodi se da zbog takvih (k)likova shvatis sto ti zapravo treba
i opet dodje na ono da mora malo da se riskira
jer s jebene check liste samo te jedna stvar dira
i uzrok je svih unutarnjih nemira...
osjecaj sigurnosti,topline i pripadanja bez da je i jedna rijec u tom trenutku izgovorena....

Od danas hodam svijetom bez provjernog popisa,samo srcem check listu pisem,riskiram opet znam
no mozda se spotaknem o to sto trazim i o cemu pisem .

by D. (danas)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.