528 Hz

23 siječanj 2013

Započeo je taj proces preispitivanja koji se pretočio u riječi koje su ispisale dijagnozu s istovremenim terapijskim učinkom.Postovi su ugušili očaj ,a prohibicija unutarnjeg dijaloga natjerala je u bijeg nataložene traume.

Slutila sam fatalističko prepuštanje usudu s mirisom predaje i bespomoćnog prepuštanja .Tako mi je to izgledalo dok sam ubirala pomahnitale glasove ,vagala ih na srcu koje je ponekad krvarilo od težine ,neutješno.Tražila sam mir u nemiru svojih misli koje su glodale moje kosti i trgale s njih meso poput pomahnitalih zvijeri oduzimajući mi spokoj za kojim sam tragala.I kad se više nisam imala snage opirati odjednom je sve utihnulo.Poneki glas , jeka što bi povremeno zazvonio u daljini kao lažna uzbuna uzburkao bi na tren tek spoznati mir u želji da potvrdi nametnute sumnje.Zamahnula bih na taj odjek kao na dosadnu muhu koja bi smeteno oteturala prema svjetlosti , pretvarajući se u plutajuću točku sve do nevidljivosti.

Sa mislima su nestala očekivanja zajedno sa željama ,a nada je poprimila sasvim drugo značenje jer se više nije imalo što čekati.Sve je bilo ovdje ,u meni zakopano kao skriveno blago koje donosi oslobođenje. Okovi su se slomili . Robinja opsesivne ljubavi postala je gospodarica svojih suza.Njeno tiho žalosno pojanje pretvorilo se u cvrkut ptica i žubor potoka , žamor u kojem nastaje radost bivanja.Zakoračila sam iz blata na polje čiste ljubavi na kojem ne ostaju tragovi življenja već samo predivni osjećaj ljepote u kojem spoznajem da sam tek titraj svjetla u oku bogova koji zadirkuju obmanama ovaj iluzorni svijet u kojem postojim.Kako nadmudriti bogove ,kako ih nadigrati?Budnicom sadašnjeg trenutka u kojem se život sam ispisuje bez ikakvog povoda,samo tako,nehajno,naizgled slučajno.

Osjećam neko olakšanje u duši i u tijelu pa i u riječima jer uviđam da nakon svega što nosimo u sebi, od onog mrklog mraka u kojem se spotičemo sami o sebe pa do one stidljive, rumene zore u kojoj se iznova rađamo i svega onog između što nas određuje ,ostaje Ljubav.Samo to.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.