Poruka za SSS

30 prosinac 2012

Sinoć sam dobila vrlo ružan komentar ispod svog posta,u smislu da je vrijeme da mi netko kaže da bih trebala prestati čitati tuđe blogove i kopirati postove.Razmišljala sam dosta o tom komentaru i budući da je komentator bio anoniman odlučila sam isključiti opciju da si bilo tko daje za pravo da sere bez pokrića ne dajući autoru mogućnost da upozna komentatora i pusti vodu na mjestu gdje govna trebaju da odu.Tako da od sada zadovoljstvo pražnjenja ispod mojih tekstualnih tvorevina imaju jedino registrirani korisnici bloga.hr kojima je dopušteno da bez susprezanja iskažu svoje spontano divljenje ,zgražanje ili nešto treće poput klikanja iksića u gornjem desnom kutu monitora čime završava svaka daljnja korespodencija i pametovanje. Toliko o tome.

Image and video hosting by TinyPic



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.