Neočekivana nježnost

09 studeni 2012

Zora se polako prikradala kroz zavjese naša spavaće sobe kad me iz sna prenula ljubavna ekstaza razigranih susjeda.Stenjanje i uzdasi parali su zidove ispunjavajući moju utrobu nemirom i nekom neobjašnjivom tjeskobom.Napeto sam osluškivala kako je vodi do vrhunca u kojem su nakon nekoliko trenutaka spokojno utihnuli.

U blaženoj tišini,krajičkom oka pogledala sam prema drugoj strani kreveta tražeći njegovo lice uronjeno pod mucasti pokrivač.Čeznutljivo se poželim skutriti kraj njegova topla tijela ,nasloniti glavu na njegove grudi i osluškivati tihe ravnomjerne otkucaje srca.Naša mala djevojčica ,poput anđela spokojno spava između nas dvoje.Tek će na proljeće dobiti svoju sobu i krevetić.Milujući joj mekanu ručicu utisnem joj poljubac na čelo.

Meškoljeći se ispod teškog pokrivača stopalom potražim njegovo.Vršcima prstiju polako mu i nečujno prošetam od vrhova prstiju do potkoljenice sve više pripijajući svoju nogu uz njegovu.Toplina njegove kože obavije me nježnošću.

Tako je dobro što si tu ,nečujno prošapućem u sebi ,spokojno nestajući u nježnim nedosanjanim snovima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.