Povijest ljudske gluposti

petak, 26.03.2021.

Zašto Gđice Lastavice?

Gđica Lastavica je napisala postu kojem prati korona povijest prošle godine, kako i ja pratim tu povijest, upitao sam je u komentaru dali te podatke vadi iz Mikijeva zabavnika. Kako gđica Lastavica kaže da su svi pristojni komentari dobrodošli, a kako je moj komentar pristojan tako samo očekivao dobrodošlicu ili barem laganu i pristojnu razmjenu mišljenja.

Umjesto toga dobio sam potvrdu da se uistinu radi o podacima iz Mikijeva zabavnika i njenu želju da završim u kovid bolnici! Zašto gđice Lastavice?

Gđica Lastavica bi kao liječnica (?) trebala znati da kovid bolnice ne postoje, postoje samo pulmološki odjeli, na kojim je liječnica gđica Lastavica, ovisno o svojoj dobi, mogla vidjeti ljude koji teško dišu i prije 5 godina, 10 godina, 20 godina itd.

Kad sam joj pokušao zaželjeti što skorije ozdravljenje od gripe, primijetio sam da mi je gđica Lastavica zabranila komentiranje! Zašto gđice Lastavice

Zar lastavice nisu vjesnici proljeća, dobrih vijesti, najava ljepši dana? Kad se ovaj kovid balon ispuše, kako ćete gđice Lastavice, kao liječnica, opravdati paniku koju sijete? I koja je u „starom normalnom“ bila protuzakonita. Zar se ne bojite da će vrijeme pokazati istinu? A prošla je već godina dana i istina se pokazala! Pokazalo se gđice Lastavice da, kako u Hrvatskoj tako i u cijelom svijetu, nema statističkog porasta broja umrlih i da je broj umrlih jednak u 2020 kao i posljednji desetljeća.
- 11:12 - Komentari (59) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.