Crkva, odnosno Vatikan je zadnjih dana izdao novi katekizam namijenjen biskupima, kardinalima i svećenstvu za novi teoloških pristup prema pastvi, a koji je, naravno, baziran na starom i novom zavjetu.
U tom novom katekizmu bode u oči novi crkveni stav prema smrtnoj kazni, i koji kaže da u svijetlu ljudskih prava i dostojanstva čovjeka, smrtna kazna nije prihvatljiva, te se traži njena abolicija u cijelome svijetu. U prošlom katekizmu, odnosno u zadnje dvije tisuće godina, smrtna kazna je, u očima crkve, podijeljena na nepravednu i pravednu smrtnu kaznu, a naravno, pravedna smrtna kazna, prema učenju Sv. Agostina, je bila ona crkvena jer je učinjena iz ljubavi, dok je prema učenju Sv. Bernarda, uboštvo nevjernika milo u očima boga, a s obzirom na to da je i nevjernik ljudsko biće, i to je učinjeno iz ljubavi. S obzirom na to da je i stari i novi katekizam pisan na temelju starog i novog zavjeta, treba se zapitati što se u tim zavjetima promijenilo i dali je crkvena teologija ikad ozbiljno prihvaćala te, od izraelitskog naroda, ukradene „svete knjige“, čije posjedovanje i čitanje, od 11 do 18 stoljeća, ne slučajno, bilo zabranjeno pod prijetnjom "pravedne" smrtne kazne. |
< | rujan, 2020 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |