Plaćenici - BEZ STIJEGA, BEZ GOSPODARA!


Plaćenički forum 

Plaćenički fejs

vijesti iz svijeta 

Plaćenici

'
Dedo +385 (0)95 5342 508 
e-mail

Bez stijega, bez gospodara!
Airsoft pokret Plaćenici

08.08.2011., ponedjeljak

Na južnom bojištu


Dok kontinent tone u ljetnu letargiju, život se seli prema jugu. U skladu s tim potpuno nam zamiru tjedni CQC i vikend šumski treninzi na kontinentu. No zato se odrađuje s druge strane bumeranga. Stoga jučer dok se trčala Alka, petnaest fajtera okuplja se u šumi podno Klisa i započinje ljuti boj. Nakon desetodnevne pauze meni je fajt bio odličan. Prvi fajt kreću s jedne strane Kaštelani plus jedan posuđeni Predator, dok s druge strane kreće četvorka Predatora. Prvi fajt sam naletio na kuglu tako reći bez ispaljenog metka, ali svaka škola se plaća. Bila je to posljedica odabira krive kamuflaže u kombinaciji sa razdvajanjem od ostatka skupine. Sljedeći fajt nam se priključuje petoročlani tim jedog domaćeg Vukovarca i još dva Predatora, tako da se "posuđeni" Predator vraća u svoju ekipu. Drugi fajt se pažljivije napreduje u liniji s Kaštelanima i dok sredina razmjenjuje paljbu, ja sam slobodan na desnom krilu i radim obuhvat. Riješavam jednog koji me gađa iz zasjede, a zatim i onu dvojicu koji su razmjenjivali paljbu sa ostatkom tima. Drugi fajt čista pobjeda naše strane, pošto su "Vukovarci" na drugom dijelu terena riješili nekoliko njihovih uz gubitak jednog svog. Pritom treba reći kako oni šumu igraju bez respavna, te na način da od prvog killa fajt traje još 20 minuta, pa koliko se do tada napravi napravi.

Kaštelani, Plaćenik i Predatori

Treći fajt mijenjamo strane i mi sada krećemo sa sjevernog dijela šume. Dogovor je da šumu krenemo čistit linijski, ali u trenutku kontakta samo dvojica se nalazimo u tom sektoru. Razmjenjujući paljbu riješavam dvojicu, ali me zatim treći (kojeg nisam vidio), mete paljbom s lijevog boka. Pred zadnji fajt dvojica Predatora moraju ići, tako da zadnji fajt prelazim Predatorima. Ovaj fajt krećemo u liniji, ali onako kako se to zaista treba raditi. Dolazimo do prvog suhozida kad ostvarujemo kontakt. Oni u jarku, a mi iza suhozida. Vidim pat pozicija i nema druge nego po boku. Krećem desno i nakon kraćeg šuljanja riješavam dvojicu u tom gustišu, dok trećeg mete kolega s lijeve strane. Još su dvojica ostala, češljamo teren i onda netko kaže da su njih dva već kod auta. Malo mi čudno jer ih nismo riješili, ali... nema druge nego završiti fajt. Kasnije uz pivu doznajemo kako se ta dvojka Kaštelana baš spremala udariti na nas s leđa kad smo mi viknuli gotovo. Šteta zbog dezinformacije jer se moglo završit još žešće. No nema veze jer popravni će imat već za tjedan dana, kada Plaćenici na isti teren izvode cijeli tim u sastavu dvojice Alfi i dva Zulua...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.