TARNSEUROPSKI EKSPES – PET TJEDANA PO ZEMLJAMA EUROPSKE UNIJE
Prema priopćenju Europske komisije TARNSEUROPSKI EKSPES poseban vlak kojim se obilježava Europska godina željeznice 2021., kreće s lisabonskog kolodvora 2. rujna. Na petotjednom putu do Pariza, kamo će stići 7. listopada, stat će u više od 100 mjesta i gradova. Putovat će od Lisabona, u Portugalu, do Pariza, a stat će i u Ljubljani. Tako će povezati portugalsko, slovensko i francusko predsjedanje Vijećem EU-a.
Povjerenica za promet Adina Vălean izjavila je: Željeznica je oblikovala našu bogatu zajedničku povijest. No ona je i budućnost Europe: jedna je od sastavnica ugljično neutralnog sektora prijevoza te predstavlja put prema ublažavanju klimatskih promjena i poticanju gospodarskog oporavka od pandemije. Transeuropski Ekspres tijekom sljedećih tjedana postat će putujući laboratorij, konferencijska sala i forum za javnu raspravu o tome kako da željeznički prijevoz postane prvi izbor za putnike i za poduzeća. Stoga nas toplo dočekajte kad se zaustavimo na kolodvoru u vašoj blizini.
Na stanicama Transeuropskog Ekspresa organizirat će se različita događanja. U vlaku će se organizirati rasprave i konferencije o infrastrukturnoj politici EU-a i ulozi transeuropske prometne mreže (TEN-T), a ljubitelji vlakova mogu na internetu pratiti prijenos iz Lisabona, Bukurešta, Berlina i Bettembourga. Transeuropski Ekspres rezultat je jedinstvene suradnje Europske komisije i Zajednice europskih željezničkih i infrastrukturnih poduzeća (CER), europskih željezničkih prijevoznika, upravitelja infrastrukture i brojnih drugih partnera na razini EU-a i na lokalnoj razini.
Predsjednik CER-a i glavni direktor Austrijskih saveznih željeznica Andreas Matthä naglasio je važnost tog zajedničkog projekta: Transeuropski Ekspres dokaz je uspjeha Europske godine željeznice, no ukazuje i na izazove koji su pred nama. Članovi CER-a zalažu se za uspjeh zelenog plana. Klimatske ciljeve ne možemo postići bez snažnog europskog željezničkog sektora. Trenutačno postoji mnogo prepreka za prekogranični željeznički promet, a prelazak državnih granica vlakom vrlo je kompliciran. I dalje moramo nastojati da se teret prevozi željeznicom, a ne cestom, da građani mogu svakodnevno putovati vlakom na posao i da se dodaju dnevne i noćne linije u međunarodnom putničkom prijevozu na duge udaljenosti. Uvjeren sam da će Transeuropski Ekspres potaknuti sve da razmisle o tim pitanjima. Hvala suradnicima i partnerima koji su omogućili ovaj projekt, a Transeuropskom Ekspresu želim sretan put!
Kontekst
Transeuropski Ekspres zajedničkim su snagama pokrenuli partneri iz europskog željezničkog sektora i europske, nacionalne i lokalne institucije. Zbog različitih širina europskih željezničkih pruga Transeuropski Ekspres zapravo će činiti tri vlaka – iberijski vlak, standardni vlak i baltički vlak – koji će se putem sastajati. Tim se projektom nastoji upozoriti na nedostatak interoperabilnosti među nekim dijelovima europske željezničke mreže, ali i ukazati na odličnu suradnju željezničkih prijevoznika i upravitelja infrastrukture.
Vagoni dolaze od različitih europskih željezničkih poduzeća. U jednom od njih, koji će dati mađarske željeznice (MAV), Europska izvršna agencija za klimu, infrastrukturu i okoliš (CINEA) i zajedničko poduzeće Shift2Rail organizirat će mobilnu izložbu na kojoj će se predstaviti brojne postojeće tehnologije i inovacije za bolji željeznički promet te način na koji EU podupire infrastrukturne projekte. Standardni vlak će imati i konferencijski vagon (SNCF, Francuska), dva standardna putnička vagona (DB, Njemačka i SBB, Švicarska), vagon s restoranom (FS, Italija) i vagon za spavanje (ÖBB, Austrija). Iberijski vlak, koji putuje između Portugala i Španjolske, osigurao je španjolski prijevoznik Renfe, a litavski LTG upravlja baltičkim vlakom.
Zbog pandemije sigurnost je prioritet u organizaciji svih aktivnosti povezanih s Transeuropskim Ekspresom. Neka će se događanja prenositi uživo, a ljubitelji vlakova mogu ga i dočekati na stanicama.
ZAŠTO U HRVATSKOJ RESORNI MINISTAR NI NA KOJI NAČIN
NE PRIDAJE VAŽNOSTI OBILJEŽAVANJU EUROPSKE GODINE ŽELJEZNICE?
Na koji način je Hrvatska željeznica uključena u Transeuropski Ekspres? Ona doduše je na popisu partnera Transeuropskog Ekspresa, ali ta je informacija poznata tek nekolicini ljudi iz menedžmenta Hrvatske željeznice.
No gdje je u tom smjeru aktivnost ministra Butkovića koji na nivou Vlade RH vodi ministarstvo mora, prometa i infrastrukture?
Na Internet stranici Ministarstva koje ministar Butković vodi, nema ni riječi o transeuropskom vlaku koji će pet tjedana prometovati po gradovima i zemljama EU i na način kako je navedeno u gornjem tekstu - obilježiti u 2021. Europsku godinu željeznice.
Zašto na kolodvorima po Hrvatskoj, radi čestih korisnika željezničkog prijevoza, a posebno radi učenika putnika, nije na informtivan način, putem letaka ili plakata popračena Godina Europske željeznice?
Hrvatska kao pripadnica zemalja Europske unije ima pravo i obvezu informrati i obrazovati stanovnike RH i mlade generacije, o događajima koji su zajednički zemljama Europske unije! Kako očekivati od građana Hrvatske da budu pro aktivno rapoloženi prema zajednici kojoj Hrvatska pripada i oni zajedno s njom, ako ih se propušta informirati o događaju koji je praktične naravi jer
obilježava godinu važnog prijevoznog sredstva? To je samo jedan od loših primjera... (m.zouhar zec)
< | rujan, 2021 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter