minus40kg - kalorijski restoran

* Pileći file, tjestenina i rajčica ... 470 kcal


10 dag filea pilećih prsa
5 dag integralne pirove tjestenine
20 dag rajčice
0,1 dl maslinovog ulja
sol, papar, svježi bosiljak, zelene ljute papričice, curry

+ 10 dag voća

- meso posoli i ispeci na malo masnoće, začini curryjem
- skuhaj tjesteninu i napravi umak od rajčice s bosiljkom

Eh da, tako obično, i tako skroz u redu ;)

Naravno, prema kriterijima koji su meni bitni.


P.S. Da se želim praviti važan, drukčije bilo bi sve, ali eto, ne idu proljetna ljubav i snijeg ... :)))


29.06.2018.
komentiraj (5)


* Lungić, kukuruz i blitva ... 440 kcal


10 dag svinjske pisanice
10 dag kuhanog kukuruza
20 dag blitve
0,1 dl maslinovog ulja
sol, crvena ljuta paprika, ...

+ 10 dag voća

- mariniranu svinjsku pisanicu ispeci na malo ulja
- serviraj uz kukuruz i blitvu, začini po ukusu
- završno prelij s malo maslinovog ulja

Eto, nakon dužeg vremena i nešto konkretniji obrok ;)

Kako je mariniran lungić, nemam pojma, kupio sam takav, a kako ovo jelo nisam ja pripremao, nisam ni čitao što piše na pakiranju, ali u svakom slučaju je bilo dobro. Po izgledu rekao bi da je crvena ljuta paprika, i sol standardno, a ostalo, tko zna. Nutritivno, ionako je svejedno. Slatkasti kukuruz i neobična blitva, spoj su za pet. Neobična je stoga što je dio po sebi imao intenzivno crvene crte na sredini, a lagano crvenilo po lišću i peteljkama. Žao mi je što je nisam slikao kada sam je kupio na placu, ali tko bi se svega sjetio.


19.06.2018.
komentiraj (22)


* Oslić, cvjetača, tjestenina i grčki jogurt ... 470 kcal



sastojci, recept, ... više

U ove sve toplije dane baš pašu hladni i lagani obroci ;)

Kuhao sam sve zajedno, jer mi se nije dalo petljati.


05.06.2018.
komentiraj (12)


* Sir, zobene pahuljice, jogurt, maline i đumbir ... 370 kcal



5 dag svježeg kravljeg posnog sira
5 dag krupnih zobenih pahuljica
2 dl jogurta, 1,3% m.m.
10 dag malina
đumbir

Najveći problem u dijabetičkoj dijeti je doručak. Jasno, uvjetno rečeno problem, jer ako zanemarimo gastronomsku komponentu, samo slaganje namirnica po šabloni, ne može biti neki izazov. Ali eto, kod pahuljica, s kojom namirnicom ih kombinirati iz skupine mesa i zamjena? Jajima, pilećom salamom, tunom, ... jasno da ne. Jedini izbor među standardnim namirnicama koji sam pronašao je svježi kravlji sir. I da, može to zajedno, malo nategnuto, ali ide.

Đumbir je ovdje svjesno prihvaćen odmak, ne zato što je đumbir, no stoga što je kandirani, pa bi ga zapravo trebalo preskočiti, ali s druge strane, nevjerojatno je koliko je ovom obroku dao okusnog sadržaja. Bilo bi još bolje da sam ga nekako usitnio, ali dobro, neka nešto ostane i za drugi puta.

Nije teško zaključiti da vas to što pišem i ne zanima osobito. Vi već znate što su vaši izbori, i hvala bogu sasvim mali broj vas ima probleme moje vrste. Dakle, nije ovo obrok složen da impresionira svojom maštovitošću i ljepotom, no puko preživljavanje. U kontekstu komentara koje dobivam, ne osjećam više potrebu na njih odgovarati. Znam, koga briga, ali ponavljam, valjda sebi, bogu hvala da vam ovo ne treba i da ćete u pahuljice dodati med, šećer, grožđice ili ribanu čokoladu, to je super. Uživajte ;)


03.06.2018.
komentiraj (11)


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>