minus40kg - kalorijski restoran

* Gorgonzola, riža i shiitake ... 450 kcal


DSC04960-2023-1200x900

5 dag Gorgonzole ... 160
5 dag (suhe) integralne riže ... 180
10 dag shiitake gljiva ... 30
1 dag maslaca ... 80
sol, papar, curry, Vegeta

- na maslacu dinstaj gljive
- dodaj rižu, prelij vodom, začini
- kuhaj dok se riža ne skuha
- povremeno promiješaj
- dodaj Gorgonzolu

E sad, jako lijepi okusi,
možda ih je čak malo i previše,
ali kako tvrdim oduvijek,
okusi nisu problem.

Vodu dodam 3-4 x količina riže.

Napravio sam jadnu početničku grešku,
nakon što sam dodao vodu probao sam tu nazovi juhu,
kako je bila po malo vodenkasta dodao sam začina,
ali kada je voda ishlapila sve je bilo preintenzivno.

Sama Gorgonzola i gljive su bile izvrsne.

P.S.
Cijeli ovaj serijal jela koje izdvajam sa strane
radim uz jedan fizički teško podnošljivi hendikep.
Na moju žalost, prisiljen sam kretati se na štakama.
Tko to nije prošao ne može shvatiti što govorim,
ali dobro, nisam od onih koji se previše žale,
jasno, tako si ja bar utvaram, ali eto, ...
nakon zadnjeg jela slijedi pauza,
a onda, nadam se i bolje,
bar tjelesno, dok emocionalno,
već sam duže vrijeme zombi, ali i to ...


31.10.2023.
komentiraj (6)


<< Arhiva >>