subota, 19.05.2012.

Dodir bliskosti

...i nekako preko noći je počela provoditi sate pred ogledalom, mijenjati odjeću sto puta na dan, onako slatko se hihotati s prijateljicama u sobi..
A ja...ja sam se još uvijek borila sa tridesetipetom i onako stopljena sa Janis i sa bluesom, u nekoj sjeti družeći se sa Mjesecom i Cohenom ugledala sam "OK" i "Teen" i slično...
I počela listati jer..neprijatelja treba upoznati...da ga pobijedim..

I onda je rekla..na moje opće iznenađenja i čuđenje da je napisala svoju prvu priču za natječaj
I to krimi priču.
Ona za koju sam mislila da ne voli riječi, da nije od te materije, već od neke druge.
Nekako je zabavno kada iznenadimo sami sebe

I ja sam uzela taj "OK" i listajući ga preskočila blues
A ona je uvijek nekako imala taj blues u sebi..
A sada je više vrijeme za punk...bunt vrišti iz njenih očiju
A ja volim bunt
I volim što mi govori da drugi misle da je drugačija..
Jer voli čitati i voli rock
I volim što ima stav
I volim što se skompala s curom koja je došla iz drugoga grada i koju baš i ne vole..jer je drugačija
I volim...što mi se suprotstavljaš
To znači da si svoja
Ali vidim svjesnost i budnost, emocije i zdrav razum, težnju i žudnju sebi...


I tako su blues i punk stopivši se u jedno , pomireni zagrljajem i pričom o pisanju i o knjigama koje bi morala uskoro pročitati ..postali jedno
I našle smo se negdje u šesnaestoj...mislima
I listale smo te časopise i hihotale se onako prijateljski
I znala sam da sam nekako zapela u šesnaestoj i da mi možda nema spasa niti lijeka
I da ću uvijek, zaista uvijek..zaljubljivati se kao sa šesnaest, smijati se kao sa šesnaest, buniti se i hihotati, plakati i čeznuti
Naivno vjerovati, obući cvjetnu haljinu i raspustiti dugu kosu, razočarati se po stoti put, krenuti ispočetka nošena vjetrom
Gledati u mjesec i slušati blues, zatvoriti krug i otvoriti novi, izreći tisuću zanesenih riječi za kojima nikada neću žaliti
I staviti cvijet u kosu i vjerovati fanatično u ljubav i zanos
Jer..nemam dokaza ali ipak vjerujem..
I plakati i ljutiti se jer kao ..nije fer..

Ali ona me spasila od bluesa mada ima tugu u očima kao i ja
Ali jedna tuga zbrojena s drugom ne daju dvije tuge već bliskost...radost..prijateljstvo..
I ona je znala kada treba napisati priču
I pobuniti se ..i pokazati sebe
I vratiti me u slatke šesnaeste ...

- 23:44 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos