ponedjeljak, 16.04.2012.

Stih, riječ, slovo...

Oduvijek sam bila bezglavo zaljubljena u riječi.
I one su nekako voljele mene.
Klanjala sam im se ponizno, klečala pred njihovom ljepotom, predavala im se.
Bila sam ovisnik kojem riječi trebaju poput fiksa.
Susrela sam mnoge dilere riječima i kupovala ih .
Plaćala sam ih nježnošću, iskrenošću, slobodom, razumijevanjem, godinama života
I još mnogim drugim..
Vjerovala sam im previše.
I lomila se na njima, kroz njih..

Često sam tražila riječi i nisam ih mogla naći.
Kao da nije bilo upravo tih koje su mi trebale
Ponekad sam dizala ruke od njih...onih koje su ostale na traženju i onih drugih
Koje sam čula stotinu puta i djelovale su nekako prejeftino, prepovršno, prerječito..
A trebale su biti poput zavjeta, zakletve,molitve...

U nekom trenutku u vremenu riječi su mi postale roba..roba koja je potrošna.
Koliko divne bile ipak su riječi samo riječi.
Skup slova poredanih tako da daju smisao i ljepotu.
Slobodan prostor za manipulaciju.
Navika koju volimo čuti, napisati, izgovoriti, pročitati.
Svi smo ponekad ovisnici i dileri.
Trgujemo riječima u zamjenu za trenutak, emociju, dodir, nadahnuće, utjehu
Kupujemo ih jer nam ponekad jako trebaju. Više od ičega. I ne pitamo za cijenu.
Riječ za riječ.
Riječ za potvrdu. Riječ za ljubav.
Trgovina. Zamjena. Igra.


I onda ih važemo, mjerimo im kvalitetu i kvantitetu.
Kakve su, koliko ih je, koliko često..?
Riječi su očekivanje .
I očekujemo njihovu manifestaciju u djelima. Pa izostane.
Previše vjere u poredak slova.

I strpljivo ih čekamo
One dirljive, nježne, ljubavne riječi
Onih sedam slova
Ili riječi hrabrosti, podrške, brige i vjere u onim nekim danima kada se zaista čini da smo u tunelu kojem nema kraja
Jer..one su to svjetlo na kraju tunela.

I one koje znače razumijevanje, one poput "vidim te zaista..sve tvoje dimenzije"
Nadamo im se, čeznemo i žudimo za njima

Kao i one koje žude za oprostom, one koje skidaju prtljagu s opterećenih leđa, one koje brišu suze, dodiruju dušu...
One prepune ljepote, one naoko male riječi ali riječi s dušom jer dolaze od posebne osobe i ostaju poput tragova, pečata
Negdje gdje ih sakrijemo da ih nitko ne vidi
Ostaju zauvijek..
I one koje lome , razaraju, one od kojih ne ostaje ništa osim ruševina, skup krhotina
One koje su laž, prevara, izdaja, razočaranje

No ja ih volim..oduvijek i zauvijek
Ja sam riječ, stih i slovo.
Riječ je moj kist kojim slikam život.
Moj izraz, odraz i cilj.
Moja sjena koju lovim.
Ljepota u igri slova.
Izazov kojim volim biti izazvana.
Slagalica koju volim slagati
I znam da ću biti zauvijek...zaljubljena u stih, riječ i slovo...



- 07:59 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos