ponedjeljak, 27.02.2012.

I bijah zvuk

Slušala sam njen zvuk
Te jedne večeri kada mi je trebao spas i kada je sve moje molski tonulo u dubine
Nota do note, prsti koji su svojim trzajima po žicama dopirali na ona mjesta od kojih sam bježala
Prsti su nježno doticali, oni su divljali mahnito, jecali u bolnim trzajima, uzdisali strastveno
Isprepleteni sa melodioznim harmoničnim durovima i potpuno nesavršeno usklađenim molovima


I ja sam divljala s tim prstima..u onoj noći kada mi je trebao spas jednog mjesta gdje je stalo vrijeme
I gdje su sva lica bila poznata i nijanse savršeno bistre
U oblacima dima sjedeći kraj duše koju sam znala..baš u dušu
A i ona..ta duša..znala je sve moje točke...nađene i nenađene
Znali smo se...i trebao nam je taj zvuk gitare


I u toj disharmoniji zvukova magličastog spasenja nekako sam se vratila kući
Postoje tonovi koji probude..ono zaspalo i ugaslo
Oni koji se poistovjete sa divljajućim akordima i kroz paučinaste koprene pomognu da se pronađem
Kada se pomalo izgubim..i ne vidim putokaze i svjetionike
I ne vidim melodiju i ne čujem slike

Gitara je bila medij za spas
Osjećala sam njegove prste kako diraju žice i upijala sam svaki ton i svaku notu
Povisilicu i snizilicu
I osjećala svaku pauzu
I čula sam i ono što nitko nije čuo
I vidjela sve ono što nitko nije želio vidjeti

Jer..ja sam te noći bila taj zvuk
Ja nisam bila ja..ja sam izašla iz tijela i nisam govorila
I nisam mislila , nisam gledala, nisam više niti slušala
Bila sam stopljena sa titrajem, frekvencijom zvuka koji odjekuje, sa prstima koji proizvode boje, i nijanse
Sa fluidima koji se nekako lepršavo pronalaze u prostoru koji nije bio prostor već samo energija

I energija sam bila ja...zvuk, samo zvuk
I bila sam i dur i mol i sve note koje postoje
U svim mogućim varijacijama
I u skladu i neskladu
I sjetno i životno
I gorljivo i divljački surovo..bolno i uzdišući
Kroz smijeh i kroz suze...titraj i sjaj
Zvuk..bila sam zvuk
I bila sam spašena







- 22:07 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos