9/7 23:59

utorak, 24.04.2018.

Dakle
Toliko sam se sad napisala
uzduž i poprijeko po komentarima,
Da imam još samo tri atoma snage
za par zanimljivosti dana.

Prvo:
U školi Đete je učilo
I učit će još
Na SRZu (znate što to je)
Znakovnu abecedu
Dvoručnu
I nešto općih znakova
Opće pojmove, pojedine školske predmete i tako...
Pripremiti će točku za završnu priredbu
Na znakovnom jeziku.
Aleluja!! Konačno nešto
Vrijedno, životno,
Bez knjige,
Približavajuće onima
koji su silom prilika
udaljeni od nas.
Ma dobro,
Štujem ja još jezike
Prirodne znanosti
I glinamol,
Ali ovaj iznenadni dodatak
Me je oduševio,
Morala sam pribilježiti.

(Mobitel stavlja ova velika slova
Na početak svakog reda
Ne da mi se to ispravljati.)



Drugo:
Zaintrigirao me je jedan video
u kojem Sadhguru tumači
Proklinjanje i blagoslivljanje,
A jako odbio jedan njegov video
O rađanju oboljele djece.
Zato što na početku napravi glupu šalu
na račun žena,
A kasnije,
važnije od svakog verbalnog tumačenja,
za moj ukus pokazuje premalo sućuti.
Osoba koja Svjedoči, zna kome svjedoči.
Ako zna,
onda ne može nego
pokazivati primarno sućut.
Možda sutra stavim videa,
Sad mi je skoro pa dosta pisanja.

Treće:
Započela sam sa Dijagnostikom karme,
Al o tom potom.
Obuzela me depra,
Ne bumo se nikad iskobeljali
Iz vlastitih karmičkih kreacija.
Bože.









Jutarnji edit:



<< Arhiva >>

Clicky