Sitnice :))

ponedjeljak, 22.05.2017.

Orao keksi.

Jagode, sorta Mjesečnica.

Toliko sam dugo čekao, da se vani stigao promijeniti društveno-ekonomski poredak.


Jednom sam greškom ispričala djetetu ne tako pametna razmišljanja,
i samo nalila ulje na vatru njezinim strahovima.
Što ako zvonim na vrata kuće, i dođe mi otvoriti neka duga ja.
Istog izgleda.
I tvrdi da je ona prava ja,
i čudi se nadamnom.
Kako bih dokazala i što bi bila potvrda da sam ja - ja?



U zadnje vrijeme,
kada činim završnu kretnju u nekom pokretu,
recimo otkapčam jaknu i patetnt-otvarač
(bože, ciferšlus)se razdvoji na dva dijela,
povlačim onaj metalni zatvarač na limenki kole ,
i sl.
dolazi mi ideja da bi neka kretnja jednostavno mogla
pokrenuti mehanizam koji drži svijet vidljivim i 'rastvorenim'
'razapetim'
i svijet se smota natrag u ništa,
sklopi se (i nestane)
kao da je u stvari 3D knjiga,
ili smotak tkanine
koji ni ne postoji dok nije raširen.
Neka svakodnevna kretnja koja
otkvači uzice koje drže svijet razapetim i vidljivim,
i on se jednostavno smota i prestane postojati.

Eto, ovo su moje zanimacije ovih dana.

<< Arhiva >>

Clicky