Svašta, ali nek je uzbudljivo!

ponedjeljak, 24.11.2008.

Seoski turizam

Nema tome davno kako su me prijatelji izvjestili da je u Grad stigla neobična dama. Valjda relativno bogata kada vozi noviji Mercedes, udata, ali muža nitko nije upoznao. Mojih godina, tj.pokazati će se čak i dvije starija. Odlučna da postane seljanka. To jest da revitalizira svoje staro imanje, uz još neke akvizicije i pregršt maštovitih ideja! Seoski turizam!
Godinama u Njemačkoj, muž Nijemac, zauzet tamo tko zna čime, djeca također....
Ocjene prijatelja su se vrtile oko solidne četvorke i odmah su me zainteresirali. Ipak izgubih nit zbog jedne druge dame....
No, izgleda da gospođa ipak nije baš silno bogata, palo joj na pamet tražiti pomoć Županije i Grada za te, doista zgodne projekte! E, tu dolazimo do naše nove veze.... Šef me poveo sa sobom na obilazak i razgovor. Imanje mi se svidjelo, makar su radovi negdje na pola, a gazdarica još više! Rijetko nasmijana i vedra žena, diskretno crvenokosa, visoka dobrih 175, nevjerojatno dugih nogu, ne osobito vitka, ali sa svim na svom mjestu! Onako, baš komad žene!
Nazočni kolege su nekako ostali rezervirani, uključujući i šefa...tko zna da li radi urođene zlobe naših ljudi prema svima koji voze Mercedese, ili pak zbog osjećaja izvjesne inferiornosti, osjećaja da ona ispunja pola prostorije, a mi svi ostali ostatak...??? Kako god, meni se svidjela....jako svidjela, posebno nekoliko čvrstih pogleda, koji ne skreću samo tako, toplih smeđih očiju s vječnim vragolastim smješkom u kutevima! Pa sam joj glasno pomagao, povlađivao njezinim planovima, slagao se s njezinim viđenjima moguće lijepe budućnosti projekta. S druge strane, kako su svima u načelu puna usta poljoprivrede i turizma, i ostali su morali biti relativno pristojni, sve pažljivo razgledati i bar donekle povlađivati. Kasnije, uz kulen, šunku, neki slani polutvrdi, nesazreli sir i misnu kutjevačku Graševinu, te, bez lažne skromnosti, uz moju značajnu asistenciju (mada o poljoprivredi nemam pojma, baš kao niti želje da išta naučim), situacija se polako okretala i Katarina, Kety, se sve zadovoljnije smješkala! Na odlasku mi je slatko, malko previše približivši usne mojem uhu, šapnula kako zna da mi je dužnik....
Iduće jutro je nazvala u ured i zahvalila se još jednom na podršci. Te istakla kako je znala da nisu svi u našoj administraciji tako kruti i nemaštoviti kako ju je plašio njezin "Švabo", odgovarao da ulaže u tako divlju i nesigurnu zemlju! Čime ju je jadnik samo izazvao, jer ne voli kada se potcjenjuje njezina zemlja, Hrvati uopće....
Uglavnom, pozvala me na večeru, kako bi mi prezentirala još neke svoje adute.... kulinarske, dodala je sa sa zaraznim, glasnim smijehom!
Izbor u cvječarni u ovo doba nije osobit....lončanica, drvo života, navodno nosi sreću...ups. to ne stane u auto! Dakle manja inačica. Butelja lanjske Erdedyeve "ledene" berbe bi također trebala impresionirati znalca, što je ona pokazala da jest.
Dočekala me sa širokim, veselim osmjehom, u zelenkastoj, svilenoj bluzi, taman toliko otkopčanoj da privuče pogled, i crnoj, mekoj, kožnoj suknji što je prekrasno ocrtavala zamamna bedra i otkrivala od njih taman koliko volim kada sjedi prekriženih nogu. Kako se pristoji, nazočna je i njezina kuma, bucmasta, neugledna ženica tužnjikavog pogleda. Kušati će s nama malo vina, sira i šunke, pa mora kući....treba joj sat vremena, a i pada...
Jedna od boljih a'la wild šnicla s božanstvenim "zemmel" knedlama, za kakve sam bio prilično siguran da su otišli u grob s mojom bakom, L.Cohen i zbilja prekrasno vino! Njezini planovi....neka vrsta zoološkog vrta sa svim domaćim životinjama, konji za jahanje, stado ovaca, ribnjak i tenisko igralište, šest drvenih kućica s maksimalnim komforom, saunama i brzim Net-om, plazmama, restoran s tridesetak mjesta i sezonskim jelovnikom, u prizemlju kuće u kojoj smo večerali. Lijepo! Od nas je trebala 3-4 kilometra asvalta i toliko vodovoda. Nisam joj rekao da prilično sumnjam da će u idućih 50 godina za nekoliko staračkih domaćinstava i nju to biti izgrađeno, niti uz moju i božju pomoć....
Znate kako se pleše uz Cohena? Mislim, nije čudno da smo brzo bili sasvim priljubljeni, da sam tako dobro osjećao njezine raskošne grudi, klizeći po starom, od nekuda donesenom, hrastovom podu! Tek je malko nagnula glavu i nasmiješila se nakon što sam joj potražio usne....gospodin ne gubi vrijeme, ha?
Istovremeno sam joj maknuo kosu s vrata i napokon rukom kliznuo do crne kože što me mamila od samog početka. Tek se malko jače privila, promrljala nešto nerazumljivo...kao iz daljine, ili dubine, pustila moju nogu sasvim među svoje, dok sam klizio usnama niz bijeli vrat, pronašao udubinu ispod njega, uživao u pogledu niže...
Uzvratila je poljubac i vješto se izvukla iz zagrljaja, minutu, dvije, tri kasnije. Štrudla i kava...bar samo štrudla, pa će mi možda pokazati uzorak sobe kakvu je zamislila za goste...ako budem dobar! Da dobar...najbolji. Baš ne jedem kolače sa sirom...koga briga, ionako se ne sjećam okusa. Sjela mi je u krilo, hranila me, nas....tako se čarobno nasmijala kada ga je osjetila.....vrijeme je za drugačiji desert, ha? Za ruku me povela do starinske sobe, ogromnog kreveta.
Obožavam žene koje znaju uživati, koje se to ne libe pokazati! Sva je uzdrhtala dok sam je istovremeno ljubio i svlačio, zaranjao u dekolte iz snova, blago gurao prema krevetu. Do pojasa gola, raskošna žena, još u štiklama i crnoj suknji što je kliznula dovoljno da otkrije djelić bedara boje alabastera iznad crnih čarapa, zamamno zavaljena na "šlinganoj" posteljini, u gušćjem perju. Jedna od najljepših slika na svijetu, sigurno!
Žena, sasvim spremna i željna, s grudima što se oslobođene ubrzano dižu i spuštaju, meka, jaka i slaba istovremena, tako podatna... tako sam dobro osjetio njezinu želju pod prstima, a još više u trenutku dok sam uranjao u čarobne dubine, kada me grčevito stegla preko leđa jakim, dugim nogama, dočekala uzburkanom, vrelom nutrinom, dala mi tako sjajan osjećaj važnosti, veličine...što ju može dirnuti tko zna gdje, pokrenuti u divlji ples visoko podignute guze što mi je jednako odlučno kretala u susret svaki puta kada sam se još malo dublje zabijao! Onaj neponovljivi osjećaj da ju imam čitavu, da joj se svijet suzio na vruću, podivljalu unutrašnjost što me lomi, što joj kičmu napinje u slatki luk, što nas vodi k zvijezdama, u čemu ima samo jedna loša stvar, ne može trajati baš predugo.....Dugo poslije smo još hvatali dah.
....kako smo nestrpljivi, tko bi rekao...ti si ipak malo stariji od mene, govorila je prepredeno se smiješeći, dok je ponovo lijegala potrbuške kraj mene, pokazujući se napokon posve gola i istovremeno me neskriveno ispitivački mjerkajući! Sasvim zadovoljna očitom porukom iz mojih očiju....Što ako si mi uništio suknju, znaš, koža je tako osjetljiva. Odraditi ću već....ha,ha,ha... Nije korektno da joj sada kažem da nisam stariji, mada nije osobito pohvalno.....ionako mi je samo jedna misao bila na pameti, kako se čim prije opet dočepati te ne baš male i beskrajno uzbudljive guze....

24.11.2008. u 18:54 • 31 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Istraživanje ženske psihe, logike i navika, uopće tajne znane kao ženska osoba.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr