Gurmanski botuni

05.02.2016.

Tijesto je tijesto, a botuni su botuni. Barem se "moji" tako pišu i zovu, a ovima baš sliče, k'o jaje jajetu.

Image and video hosting by TinyPic

A nisam ih ja izmislila, ni ove, a ni one, pa tako, ni jedni, a ni drugi, zapravo i nisu moji nut. One sam, kao takve, davnih dana, pismenom predajom dobila, pa kao super dobre, i udomila. U varijacijama na istu temu, malo se izgledom, a malo više okusom, razlikuju od ovih, @gurmansko-virtualnih keksa, ali to ništa ne mijenja na stvari... tijesto je tijesto, jaje je jaje, keks je keks, a botun je botun, pa neka ih ima i ovakvih i onakvih... neki vole one, neki opet ove, a ja, pak, volim i one i ove naughty... auuu, filozofa eek...

Image and video hosting by TinyPic

A kakvim se je čudom i @mecabg zatekla u mom frižideru, pa tamo pronašla zaboravljen kikiriki maslac, taman dovoljan za duplu dozu keksića, oliti, botunića... eee, to je za ovu priču, posve nebitna priča rolleyes...


Oliver Dragojević & Boris Dvornik - Nadalina (Split '90)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.