A ja bi tila ...

20.08.2013.

............ ti za me si bila, ka' rosa na cviću ...
.................. sa usana pila i ljubav i sriću ...

............ a ja bi tija pismom ti prići ...
.................. još 'jubavi ima ka' ulja u svići ...

............ da te mogu pismom zvati ...
.................. ja bi piva život cili ...
........................ da se barem opet vrati ...
.............................. vrime kad smo sritni bili ...



Da te mogu pismom zvati - Klapa Maslina

............ da te mogu pismom zvati ...
.................. ja bi piva, ne bi staja ...
........................ da se stara ljubav vrati ...
.............................. ne bi pismi bilo kraja ...

............ ne vraćaš se više, u pisme i riči ...
.................. i nema te sa mnom, u nijednoj priči ...
........................ a ja bi tija pismom ti prići ...
.............................. još 'jubavi ima ka' ulja u svići ...



...... nastavlja se pjeva ......


Oznake: da te mogu pismom zvati... klapa maslina

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.