Ko to pita, ko to pita ?

10.02.2013.


... kuda moje srce skita wink...

... a e, kad bi znali, kad bi samo znali... ma, neee... kad bi znala, kad bi samo znala... kad bi genije bila, ni ja ne bi svoje srce pitala... a ovako... ja to pitam, ja te pitam... kud me vodiš, srce ludo... i zašto li tučeš tako jako... k'o da tijesno ti je u grudima mojim... i poletjeti bi htjelo vani... negdje tamo gore... visoko, visoko... a znaš li gdje, srce ludo... gdje to hoćeš... smjestiti se mirno... i kucati spokojno... tika taka, tika taka...

... pa mu kažem, stani malo... daj se smiri... miruj, miruj, srce moje... lutajuće... pa ga varam... pa ga mamim... pa mu priče pričam... i bajke... i basne... al' zaludu... ja po zemlji hoću, a ono bi letjet' htjelo... ja noge imam, a ono krila sjajna... a volimo se isto mi, na svoj način... k'o prijatelja dva nerazdvojna... uvijek skupa, a nikad zajedno... ja i moje srce... moje srce i ja... život cijeli... ovaj mali... jedan i jedini...


Miruj, miruj, srce moje

... tko je srce u te dirn'o... da si tako sad nemirno...
......... kao ptica u zatvori'... za svijetom te želja mori...
............... nij' u svijetu nebo tvoje... miruj, miruj, srce moje...

... ne udaraj toli' jako... razbit' možeš prsi lako...
......... preslabe su, izmučene... a da puknu bez koprene...
............... bile bi sve rane tvoje... miruj, miruj, srce moje...

... znam ja, ti bi 'mah na vrata... poletjelo svoga zlata...
......... nije Milka tvoja više, već za drugog ona diše...
............... drugi ljubi zlato tvoje... miruj, miruj, srce moje...

stihovi Petra Preradovića



Miruj, miruj srce moje - Rade Šerbedžija i TO HRT... koga zanima, ispod spota može pročitati više

... i tako gazimo... ja i moje srce... srce malo... i veliko... srce slabo... i jako... sa bitkama svojim... svađama i pomirbama... između krhkosti i snage... pameti i ludila... između plača i smija... leta i pada... i nema mu pomoći... ma, slab sam ti ja general, srce moje, za te tvoje ratove... ne mogu te ni u ruke primiti... ni utješiti... ni snagu ti opipati... ni ćud smiriti... tako nestalnu... i plahu i vatrenu... u neprekidnoj igri skrivalice i lovice... između tigra i zeca... između lava i miša...

pa te pitam, ja te pitam... što udaraš tako jako, srce slabo, u grudima... što kontriraš stalno, i u druge karte tučeš... kad u kupe ja bi, eto tebe u špade... k'o za inat neki baš...



Cuore - Rita Pavone

a sanjala sam, sanjala... ajde tigre izađi, pa mi srce pronađi... ringe raja, eci pec, nisi tigar, ti si zec...
i sanjala sam, sanjala... ajde lave izađi, pa mi srce probudi... ringe raja, čevap šiš, nisi lav, ti si miš...
ili je to, ipak, samo Seve sanjala rofl.

... eto ti ga na, jadikovke li prave eek... a samo sam došla reć' ča ima novoga smijeh... a e, jema, jema, kako ne bi bilo yes... kad sto godina nisam pošteno popričala s blogom naughty.



Velo Misto - Jema puno lipi stvari, ma nesmin kazat

... ljudi moji, stig'o sudski poziv za očevid... onaj daaavno spominjani... i tako me probudili iz zimskog sna... eto vidite, i sud se lagano probudio yes... al' detaljnije o tome neki drugi put... a mogla bi se i učarati, a e... ma, jesam ja ono rekla nedavno... dugo, dugo već, u mom gradu nije pao snijeg...aaa, jezik pregrizla... jutros me deboto afanalo... a zamalo i zamelo... snježna mećava u sri' Splita grada... sva srića, kratko je trajalo, jer... 'ko bi priživija još jedno labuđe jezero... pa sad vi recite, da živimo u srednjem vijeku, možda bi i na lomači završila cerek...

... pa sad ti još, kamena, i oznake unesi, ako znaš označit' sve to šta si napisala rofl... aha, meditacija između sna i jave... (pred)buđenje iz zimskog sna... micanje lanjskog snijega, ups, noći muzeja... ma, svejedno... glavno da mi srce tuče u grudima, pa neka mu je i tisno malo... nek' se žali, nek' se žali... samo ne znam kome eek...


Oznake: meditacija između sna i jave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.