Pitanje, dilema, enigma...

30.09.2009.


Na pitanje o sređivanju "papira" i "čišćenju" vlasničkih listova, nedavno sam dobila ovakav odgovor: "Ne pada mi na pamet za to plaćati odvjetnika, i trošiti svoje novce, kad zemljišne knjige i tako mora srediti sama država, jer je to jedan od uvjeta našeg ulaska u EU." ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Odgovor me je pogodio ravno "u živac", jer se radi o ključnom pitanju, koje i mene već odavno intrigira.
U svom postu od 05.08.09. se pitam koliko će još proći godina da se stanje po ovom pitanju sredi, i zaključujem, doći će jednog dana, pa tko doživi, pričat će.
Moj post od 16.08.09. samim svojim naslovom se pita to isto, a u tekstu navodi da, u najmanju ruku, nije pravedno da se sva odgovornost za nered u državnim knjigama svaljuje na pojedinca, da se sam "koprca" kako zna i umije, što opet znači, uz pomoć i plaćanje odvjetnika, a da se država ponaša kao da to nije njezin problem.
Hoću reći, otkad sam duboko "zagazila" u ovu problematiku, to je i moje glavno pitanje, dilema, enigma..., na koje ne znam odgovor, a mislim da ga još ne zna ni naše pravosuđe. Stoga, ako imate svoje mišljenje, možda neke odgovore ili saznanja koja ja nemam, molim da se javite i komentirate.
Bez obzira što se nadam da će naš slučaj do tada biti u potpunosti završen, pa rješenje, kakvo god bilo, na nas neće imati utjecaja, jako sam znatiželjna kakav će biti rasplet situacije.
Živi bili, pa vidjeli!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.