kolumna jedne superžene

četvrtak, 14.04.2011.

Najljepši dan

Oblačno, kišno popodne,
jedne obične,
kasnolistopadske subote.
Dok hladne kapi liju niz prozore
moje velike plave sobe,
oblačim haljinu raskošnu,
boje snijega,
stavljam krunu u kosu
i veo koji mi pokriva lice.
I ne čekam ga jer on već dolazi,
noseći mi tamnocrvene ruže
kakve volim.
Koračam prema njemu
u jesenjem sutonu
kroz vlažnu travu,
dok hladne se kapi slijevaju
niz moj veo i haljinu bijelu,
no ja ih ne primjećujem,
jer koračam ususret sreći,
koja se ponekad zna pretvoriti
i u ono drugo.

Danas ponovno koračam
prema njemu,
u haljini cvjetnoj boje ljubavi,
sa kojom borom više
i ponekom sijedom
u još uvijek dugoj kosi.
Godine leta kraj mene
a ja stojim bespomoćna
jer ih ne mogu zaustaviti
zbog nas.

- 20:45 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.