kolumna jedne superžene

utorak, 15.02.2011.

Predvalentinovski san

Tko voli ovakav tmuran, maglovit i kišni dan kakav je danas.
Neznam dali i Vas takav dan više podsjeća na sredinu prosinca nego na drugi dio veljače, kad se već mora pomalo osjećati dah proljeća u zraku.
Umjesto jadikovanja zbog današnjeg sumornog dana, bolje da Vam ispričam svoj divan predvalentinovski san, ali to je uistinu bio samo san.
Radnja je smještena negdje u 80-e, prošlog stoljeća, odnosno tisućljeća, u doba mojih srednjoškolskih dana, kad sam imala samo kojih tridesetak godina manje nego danas.
Radeći preko ljetnih praznika na moru, neke sezonske poslove u ugostiteljstvu, upoznah predivnu osobu, osobu kojom bi se i danas oduševila svaka mlada djevojka, tadašnjih mojih godina.
Očito je to bila obostrana ljubav na prvi pogled.
Nakon nekoliko zajednički provedenih dana, razmišljajući samo o njemu kao i on o meni, stigne mi pismo, samo u snu nisam mogla povezati dali mi ga je on sam donio ili ga je poslao po nekome.
Pismo u kojem mi govori kako je presretan što me upoznao i kako bez mene ne može zamisliti dalje niti jedan jedini dan.
A ja sam o njemu također do tada razmišljala na sličan način.
No ipak mi je konačno proradio i razum i u snu shvaćam kako sam pogriješila, kako ja ne želim tu vezu jer ozbiljnu višegodišnju vezu imam koja me čeka doma i kako želim da sve ostane samo ljetna avantura, no ipak nemam snage to mu otvoreno reći u lice.
I iste te večeri, dok ja vrijedno radim u kuhinji, vidim ga preko stakla kako stoji vani u mraku no pravim se kao da ga ne vidim, jer konačno sam odlučila kako ne želim uništiti višegodišnju ljubavnu vezu zbog jednog površnog poznanstva i svoje nepromišljenosti.
No ipak, pogledi nam se sretnu preko stakla i vidim kako sa svoje, vanjske strane prozora, crta srce.
Tada se budim i odmah, još pod očitim dojmom emocija iz tog mog sna, prepričavam ga mom mužiću.

Ovakva ljubavna priča mora biti dopunjena sa prigodnom pjesmom i spotom, a ovaj put je to Kruška i grupa Latino.
Šteta što Valentinovo nije češće, jer možda bi mnogi od nas sanjali više predivnih snova poput ovog mojeg.


- 18:05 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.