kolumna jedne superžene

subota, 21.08.2010.

Glazbena nostalgija

U trenutnom nedostatku inspiracije za pisanje posta o nekoj određenoj, ozbiljnoj temi, lutajući internetom pronašla sam ovu pjesmu Kiće Slabinca, zapravo to je naša verzija a čini mi se da je original na grčkom, no čula sam i verziju na njemačkom koja mi ne zvuči ni upola tako lijepo kao ova naša.
Mene u ovoj pjesmi čak ne fasciniraju note toliko koliko me fascinira tekst, jer slušajući ga jednostavno mi se nižu slike iz nekog davnog vremena, razdoblja prvih ljubavi, od kojih sve baš uvijek i nisu završavale hepiendom.

Pokušajte se opustiti i uživajte!
Puno pozdrava svima.

- 17:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.